Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#33662Vadný kompresor chlazení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2019, před 6 lety

Dana Beranová

Znění stížnosti

Dobrý den. Zhruba před měsícem a půl jsem zakoupila u AAA AUTO, poočka Plzeň vůz Opel Zafira Tourer r.v. 2014. Při prvních vyšších teplotách jsme poprvé zapla klimatizaci a zjistila, že nechladí jak by měla. Vozidlo jsem dala do autoservisu, kde zjistili vadný kompresor chlazení. Cenu opravy vyčíslili na 25.000 Kč. AAA AUTO tvrdí, že se nejedná o skrytou vadu a odvolává se na protokol předání vozidla, kde jsem ale měla u chladícího systému uvedeno, že fungují standardní funkce. Bohužel při nákupu vozidla bylo chladné počasí a nedalo se rozpoznat, že chladný vzduch z klimatizace byl vlastně jen chladný vzduch z venku.


Produkt

Opel Zafira Tourer r.v. 2014, SPZ 7AL8499


Požadované řešení

Proplacení opravy za výměnu vadného kompresoru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2019 09:56, před 6 lety

Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Společnost by měla prokázat, pokud reklamaci zamítá, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá. Vzhledem k síle výše uvedené zákonné domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li reklamace vyřízena řádně a včas, jde o podstatné porušení smlouvy, které zakládá právo na odstoupení od smlouvy. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2019 11:51, před 6 lety

Vážená paní Beranová,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byla kolegy již informována. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.7.2019 09:41, před 6 lety


Dana Beranová

Dobrý den paní Míková,
stále očekávám nějaké vyjádření od Vašich kolegů, ale bohužel žádnou novou informaci jsem nedostala.
S pozdravem Beranová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2019 11:12, před 6 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby mohla své vyjádření doplnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.8.2019 13:53, před 5 lety

Dobrý den,
kolegové Vám zasílali nabídku poštou. Dostala jste dopis s novou nabídkou?
Děkuji, s pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2019 20:27, před 5 lety


Dana Beranová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
nabídku jsem již dostala navýšenou na 8.000 Kč. Bohužel s touto nabídkou nemohu souhlasit a případ jsem předala právnímu zástupci.
DTestu děkuji za pomocs řešen.
S pozdravem
Beranová Dana