Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měla jsem objednaný termín 25.6.ze skladu ve Zdibech mezi 14-17 hod-zboží nebylo dodáno /již předtím se tak stalo 2x, že jste zboží nedodali/. Manžel se kvůli tomu uvolňoval z práce, protože mi bylo slíbeno, že zásilka dorazí. Katastrofa!!!
Chováte se k zákazníkům velmi nekorektně-nepřišla mi ani zpráva, nikdo nezavolal, pokud bych se sama nezajímala, nevím nic.Rozhodně uvědomím obchodníka o Vašem způsobu jednání a budu nakupovat jen u firem, které nemají dodavatelskou smlouvu s Vaší firmou.
Stejně tak Vám napíši recenze, které Vám rozhodně dobré jméno neudělají.
Budu chtít zaplatit vzniklé náklady na čas a cestu, kterou jsme několikrát z Prahy do Zákolan marně podnikli
Nechce se mi věřit, že by k Vám měla přecházet rakouská firma-Ti by si toto k zákazníkům nedovolili.
Tvrdková Karmazínová
koberce č. L6000008130
Asi právní cestou, nevím, jak jinak se mám k objednané zásilce dostat, když zboží nedoručíte ani v předem objednaném termínu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Spotřebitelka by tedy v případě nedoručení ze strany přepravní společnosti měla vyzvat prodejce k dodání zakoupeného zboží. Prodejce totiž odpovídá za zboží až do jejího doručení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.