Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Subject: Časová osa - kuchyňská linka XXXLutz
1. objednání : 2.7.2018
4.7.2018 plán bytu
2. urgence : 7. a 9.7.2017
3. první návrh 10.7.2018
4. několikrát osobně , protože nikdo nereagoval na připomínky
5. další urgence 16.8. - Brno
6. telefonická stížnost paní Daňková 20.8
7. stížnost 17.8. Praha XXXLutz
8. opětovný telefonát s vedením pobočky Brno - pan Kříž zástupce ředitelky 27.,28. a 29.srpna
9. 28.8.2018 osobní schůzka po urgencích a nějaké úpravy - upravil pan Bartoněk (velká korekce ceny, zrušení nesmyslných a předražených doplňků) Byla jsem nucena priletet osobne z US k vyrizeni teto nemozne objednavky.
10. další změny po příletu 4.9.2018 - upravil pan Bartoněk
16.9. podepsaná smlouva
17.9. zaplacená záloha
25.11. schůzka s panem Bartoňkem - doladění - keramická deska
29.11. prosba o co nejrychlejší montování kuchyně
6.12. konečný doplatek
10.12. montáž
11.12. mělo být dokončeno + zaměřená prac. deska max. do konce týdne (14.12.)
ZJIŠTĚNY VELKÉ NEDOSTATKY - schůzka s panem Mazancem + montážním technikem p. Vaňkem
18.12. kontakt Strasser - termín měření AŽ !!! 9.1.2019 Podle smlouvy jsem priletela na ukonceni a stehovani najemnika!
22.12. telefonát pan Kříž Tady jsem uz ztratila najemnika - najemni smlouva od 1.1.19, vse melo byt hotovo!
29.1.2019 - nastavení spodní části kuch. linky v 19h - montážní technici - po jejich prac. době - Sokolínský domlouval termín až kolem16h ten den, přestože byl informován o termínu montáže keramické desky v pondělí dopoledne.
30.1.2019 instalace prac. desky sumu jsem zaplatila, deska byla slibena namontovana do 15 dnu v prosinci 2018!
1.2.2019 schůzka - ředitelka pobočky Daňková, vedoucí nábytku Mazanec, Sokolínský pry vyreseno + kompenzace
Ceske pravni oddeleni xxxLutz nevidi nic divneho kdyz je zakaznik a #spotrebitelpodvedenazneuzit
pokracovani v predchazejicich dvou emailech
do dneska 18. cervna 2019 neni naprava. nizka kompenzace byla slibena k situaci v unoru 2019
skody a zpozdeni jsou vyssi a delsi nez v unoru a nebyly zatim uhrazeny
#spotrebitelidiotzbrna
kuchynka a jeji vybaveni spotrebici do luxusniho penthousu
desitky emailu, telefonatu, proseb od pani Voldanove spravkyne I majitelky. Plnou cenu jste nechali v prosinci 2018 zaplatit pred instalaci, ta neprobehla v cas, slibena deska do 15 dnu byla zpozdena o 2 mesice, spotrebice a drobnosti dodnes nefunkcni I kdyz
6 mesicu reklamovane, kredit na ucet neprisel a diry po odstranene
garazove desce na stene a stropu dodnes. To by si Rakusak nebo Nemec
neumel predstavit, jak musi spotrebitel v cesku trpet a co si musi
nechat libit. V zapadnich zemich se tyto praktiky nazyvaji jinak.
JanaNicole@comcast.net
|
Tweet |
Zhotovitel díla (společnost) má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitel tyto vady oznámit neprodleně poté, co vady zjistil nebo zjistit mohl, nejpozději však do dvou let.
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je třeba se obrátit na zhotovitele. Písemnou formu reklamace lze jen doporučit. Zhotovitel je povinen vydat objednateli potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu, jímž je Česká obchodní inspekce.
Byla-li během provádění díla způsobena spotřebiteli škoda, je zhotovitel díla povinen tuto škodu nahradit. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Poškozená strana však musí prokázat výši škody a příčinnou souvislost mezi porušením povinnosti a následkem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.