Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost odmítla plnit na základě prodlouemé záruky. Jedná se o vozidlo, které se poněkolikáté rozbilo v motorovém prostoru.
Potřebuji Vám poslat přílohy:
- odstoupení od kupní smlouvy,
- smlouvu o prodloužené záruce,
- případně i zakázkové listy.
Jak poslat dokumenty?
Děkuji za odpověď
Model vozidla Citroën C4 grand Picasso, 1,6 THP, poloautomatická převodovka, VF7UA5FV8BJ580466
Vozidlo bylo 9x opravované v motorové části, má vyměněný motor a nový motor je již 2x opravovaný = majitel požaduje vrácení vložených finančních prostředků. Vozidlo vlastmím od 3/2011 a prodloužená záruka je do 3/2016.
|
Tweet |
Na základě předložených dokumentů od spotřebitele jsme shledali, že spotřebitel uzavřel smlouvu o poskynutí prodloužené záruky, která má stanovené podmínky svého uplatnění. Všeobecné podmínky poskytování předplacených služeb Citroën stanoví, že služby poskytované na základě Smlouvy jsou identické s těmi, které obsahuje základní dvouletá smluvní záruka. Ze smluvní záruky plynou spotřebiteli práva na bezplatnou opravu a výměnu součástek a dílů, které byly uznány za vadné společností Automobiles Citroën nebo jejím zástupcem, a rovněž na práce nezbytné pro uvedení vozidla do stavu bez vad.
Společnost AUTOSERVIS PLZEŇ-LETNÁ, společnost s ručením omezeným byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.