Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupil jsem televizor od spolecnosti Extreme Digital. Byl poskozeny takze jsem jel poslal zpatky, predal kuryrovi, ale spolecnost InTime jej zrejme nedorucila, balik se asi nekde ztratil. Napred bylo po baliku pry vyhlaseno patrani, ted uz na moje vyzvy telefonicke nebo majlove nikdo nereaguje. Co mam delat? Je mozne se obratit na obchodni inspekci nebo nekam? Spolecnost Extreme Digital rovnez nijak nereaguje.
Cislo zasilky E1600002671
Chtel bych nejlepe vratit penize, jde o castku 4583 Kc.
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.