Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33676Ztráta zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2019, před 6 lety

Pavel Menčík

Znění stížnosti

Zakoupil jsem televizor od spolecnosti Extreme Digital. Byl poskozeny takze jsem jel poslal zpatky, predal kuryrovi, ale spolecnost InTime jej zrejme nedorucila, balik se asi nekde ztratil. Napred bylo po baliku pry vyhlaseno patrani, ted uz na moje vyzvy telefonicke nebo majlove nikdo nereaguje. Co mam delat? Je mozne se obratit na obchodni inspekci nebo nekam? Spolecnost Extreme Digital rovnez nijak nereaguje.


Produkt

Cislo zasilky E1600002671


Požadované řešení

Chtel bych nejlepe vratit penize, jde o castku 4583 Kc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2019 09:51, před 6 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 16:47, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.