Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
zaregistrovala jsem se na seznamku be2, zaplatila jsem první poplatek za prémiové členství 150 Kč, po měsíci mi byla stržena z účtu přes mojí kartu částka 2 247,- Kč, bohužel ve skrytých obchodních podmínkách při platbě kartou jsem si obchodní podmínky nepřečetla, ale to neznamená že mají právo mi inkasovat z mého účtu peníze, nemám s nimi uzavřenou žádnou smlouvu, tudíž nemají právo si nárokovat moje peníze.
Na email zakaznickyservis@be2.cz jsem vypověděla to jejich tzv prémiové členství a bylo mi vyhověno, účet jsem taktéž zrušila, ale žádala jsem též o vrácení peněz a bylo mi odpovězeno toto: Dobrý den,děkujeme za Vaši zprávu.
Celková cena za prodloužené VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).
Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.
Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.
Chtěla bych Vás poprosit o pomoc zda mám šanci aby mi peníze vrátili?
Děkuji předem za Vaši odpověď a přeji hezký den Lenka N.
Be2 seznamka
Vrácení peněz
|
Tweet |
Informace poskytované spotřebitelům o automatickém prodloužení nejsou dle našeho názoru dostatečné, takže společnost nemá nárok na úhradu poplatku za prodloužení. Jestliže by chtěla jakoukoliv finanční částku vymáhat prostřednictvím exekuce, muselo by nejprve proběhnout soudní řízení a soud by musel rozhodnout ve prospěch společnosti. Předpokladem exekuce je totiž pravomocný rozsudek. Situaci doporučujeme spotřebiteli řešit s bankou prostřednictvím tzv. chargebacku, případně blokací.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel nevyužila možnosti se k případu vyjýdřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.