Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Preji dobrý den, obracím se na Vás s žádostí o pomoc.V lednu jsem si
objednala v internetovém obchode firmy PM LIFE s.r.o. zboží, které
jsem predem uhradila platbou z úctu. Dodání zboží bylo prislíbeno v
únoru. V únoru(emailová komunikace)byl termín dodání posunut na
brezen. O zboží jsem mela zájem a tak jsem posunutí dodání
akceptovala (emailová komunikace). V breznu byl termín dodání
posunut na duben. V dubnu na kveten. V kvetnu mi zboží opet nebylo
dodáno a na dotaz - mi bylo sdeleno, že se opet termín posouvá. K
14.5.2019 jsem požádala o zrušení objednávky a vrácení penez. Byl mi k
fakture vystaven opravný doklad na vrácení penez se splatností
28.5.2019(príloha). Komunikace ustala a doposud jsem peníze zpet
neobdržela ac jsem poslal nekolik urgentních emailu. Jak mám
postupovat? Peníze proste požaduji zpet. Dekuji Jana Pánková
Konferenční stolek KORRA XL ořech/černá podnož v celkové výši včetně dopravy 3 654,-Kč.
vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva zrušena od počátku, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením kupní smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.