Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dnes,26.6.2019 před 16.hod. jsem měla v prodejně Billa u stanice metra Budějovická na Praze 4,nemilou zkušenost. Nejprve jsem hned u vchodu v odd.zeleniny byla nechtěným svědkem neslušného chování zaměstnance vůči zákaznici.
Při placení nákupu u expresní pokladny přibyla další nemilá zkušenost a to s obsluhou právě u expresní pokladny.
Při markování zboží byla automatickou pokladnou vyžádána obsluha, protože pokladna po načtení zboží hlásila "nesprávný kód" když se paní(zaměstnanec prodejny) již velmi nepříjemná dostavila, protože se hádala se zákazníkem vedle mne, sdělila mi velmi špatnou češtinou s východním přízvukem,že není povinna mě obsluhovat,tedy řešit špatný kód zboží.
Pak tedy nechápu proč tam je..?
Nemám problém s cizinci pracujícími v obchdech,spousta z nich je příjemná a své práce si váží. To ale bohužel není případ této pobočky Billa. Za 20 minut nákupu tři zcela zbytečné konflikty dvou zaměstnanců se třemi zákazníky.To není nejlepší vizitka prodejny,zejména v dnešní konkurenci, kde jsem takovou zkušenost velmi dlouho nezažila.
S pozdravem
D.Hájková
Lépe vybírat zaměstnance
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené nebo vedení společnosti. Stížnost, která neobsahuje vynutitelný právní nárok spotřebitelky nemůže být na portálu publikována a bude uzavřena.