Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#33696Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2019, před 6 lety

Lenka Beránková

Znění stížnosti

Dobrý den zakoupila jsem si sportovní obuv v obchodě v hodnotě cca.1000KČ s tím že obuv vydrží déle-jenže omyl 3 měsíce na jaře i na podzim při denním nošení v místě bydliště byla obuv v pohodě. Další sezonu jsem začala používat neustále, po rovném terénu jsem nic nepozorovala, až když jsem šlápla nevědomky na kamínek nebo drobnost v terénu, projela mě do chodidla pichlavá bolest a tím jsem zjistila že podrážka se ztenčila a hrozilo při dalším nošení protrhnutí. Hned jsem boty reklamovala. Boty jsem koupila v CCC v Č.Budějovicích a reklamaci jsem provedla v CCC Písek.
Při vrácení bot se zamítnutou reklamací jsem reklamovala boty opět-s nesouhlasem vyjádření reklamačního oddělení.


Produkt

Sportovní obuv značky KAPPA 242130 ROCKET


Požadované řešení

Byla jsem obviněna že jsem špatně obouvala i zouvala obuv což na podrážku nemá vliv, že jsem si vázala dvojtkaničku aby se nerozvazovaly, že jsem je nosila dlouho-nikde není psáno kolik hodin, nebo když prší mám zout boty a jít bosa, protože se nesmí namočit, nebo že jsem reklamaci provedla dlouho. Reklamace trvá až do posledního dne, proto je to od-do. Nebo že kvalita výrobku odpovídá běžným obuvnickým materiálům-kdyby to byla obuv za 300KČ tak neřeknu, ale za 900Kč by kvalitu mít měla, hlavně co se týče podrážky o kterou se mě hlavně jedná. Požaduji výměnu zboží nebo vrácení peněz.S pozdravem Beránková Lenka


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2019 07:56, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2019 15:46, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.