Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Obdržela jsem SMS zprávu, že mám uzavřenou smlouvu č. 1-126451310143 na tel. č. XY s měsíčním závazkem 349,- Kč na 24 měsíců a stejnou smlouvu i podmínky pro č. XY, ale nemůžu zjistit od kdy tato smlouva platí a na čerpání dat jsem na internetu zjistila, že od 25.6. do 27.7. mám úhradu 1.497,- Kč s čímž nesouhlasím a požaduji, aby platil sjednaný tarif za 349,- Kč měsíčně. Knotková
Požaduji, aby mi byl nastaven dohodnutý tarif se závazkem 349,- Kč měsíčně na 24 měsíců
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobré odpoledne, paní Knotková,
bez ověření se s ohledem na ochranu zákaznických údajů nedokážu podívat na Váš zákaznický účet, abych Vám pověděl, co je důvodem rozdílné částky.
Rádi Vám to však zjistíme - stačí, když se na nás obrátíte. Můžete nám zavolat na *77, nebo nám pošlete zprávu přes zabezpečený kontaktní formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/.
Děkuji a přeji Vám hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.