Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#33700Jiný tarif

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2019, před 6 lety

Světlana Knotková

Znění stížnosti

Obdržela jsem SMS zprávu, že mám uzavřenou smlouvu č. 1-126451310143 na tel. č. XY s měsíčním závazkem 349,- Kč na 24 měsíců a stejnou smlouvu i podmínky pro č. XY, ale nemůžu zjistit od kdy tato smlouva platí a na čerpání dat jsem na internetu zjistila, že od 25.6. do 27.7. mám úhradu 1.497,- Kč s čímž nesouhlasím a požaduji, aby platil sjednaný tarif za 349,- Kč měsíčně. Knotková


Požadované řešení

Požaduji, aby mi byl nastaven dohodnutý tarif se závazkem 349,- Kč měsíčně na 24 měsíců


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2019 10:51, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2019 15:57, před 6 lety

Dobré odpoledne, paní Knotková,

bez ověření se s ohledem na ochranu zákaznických údajů nedokážu podívat na Váš zákaznický účet, abych Vám pověděl, co je důvodem rozdílné částky.

Rádi Vám to však zjistíme - stačí, když se na nás obrátíte. Můžete nám zavolat na *77, nebo nám pošlete zprávu přes zabezpečený kontaktní formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/.

Děkuji a přeji Vám hezký den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2019 15:38, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 05:06, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.