Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#33703Nekvalitní signál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2019, před 6 lety

Jiří Klaus

Znění stížnosti

V obci Hološiny , Petrovice 1 , v okrese Kutná Hora si obyvatelé a chataři stěžují na nedostatečný , v některých chvílích vůbec žádný signál Vaší společnosti. I když jsme malá obec , stěhuje se sem stále více zájemců o Vaše služby , v okolí jsou v létě i dětské tábory. Proto prosíme o zkvalitnění Vašich služeb. V případě potřeby jsme ochotni Vám zaslat písemnou žádost i s podpisy nespokojených klientů. Děkujeme za kladné vyřízení naší žádosti.


Produkt

Na nedostatečný signál jsme si jdnotlivě stěžovali na vašich pobočkách.


Požadované řešení

Zkvalitnění v dostupnosti Vašich služeb.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2019 11:18, před 6 lety

Rozsah pokrytí je jedním z parametrů kvality služby a účastník by měl být o tomto parametru dostatečně informován. Sílu signálu je možné ověřit prostřednictvím map pokrytí, které ale nemusí být vždy stoprocentní. Spotřebitel by si měl tyto skutečnost ověřit již před uzavřením smlouvy. Vzhledem k tomu, že s ohledem na fyzikální a geomorfologické faktory není možné zaručit dostupnost signálu vždy a všude, považuje Český telekomunikační úřad za férové, kdyby operátor umožnil účastníkovi ukončení smlouvy bez sankce, pokud došlo ke zhoršení pokrytí daného území z důvodů výhradně na straně operátora. Na druhou stranu také existují i důvody, které jsou mimo dosah operátora (např. stavba výškových budov nebo jiné technické překážky). Toto se nevztahuje na případy, kdy naopak ke zhoršení pokrytí dojde z důvodů na straně účastníka, například v případě, že se přestěhuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2019 13:45, před 6 lety

Dobrý den,

vždy se snažíme nabízet naše služby v maximální možné kvalitě, která je pro danou oblast dostupná. Bohužel infrastruktura sítě je pouze jeden z faktorů, jenž kvalitu signálu určují.
Určitě ale rádi necháme potíže se signálem prověřit u kolegů z technické podpory. Z tohoto důvodu bych Vás tak poprosil o doplnění informací, viz níže, do e-mailu info@o2guru.cz.
- Příklady konkrétních čísel+ přesné adresy, kde se potíže projevují.
- Bližší popis potíží. Když je signál slabý, tak se hovor rozpadá či je špatná slyšitelnost? Děje se tak pouze uvnitř budov nebo i vně?
- Uveďte, do jaké sítě (E, H, LTE) se v lokalitě ladíte a zda bylo testováno využívání telefonu při manuálním nastavení režimu sítě pouze na 2G (GSM).
- Poprosím také o konkrétní příklady hovorů, kde se potíže projevily (případně kdy číslo nebylo dostupné). Hovory nesmějí být starší 48 hodin (ideálně v době manuálního nastavení telefonu na 2G). Uveďte nám tak volané číslo, volající číslo, datum, čas a typ projevené chyby.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2019 15:37, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 05:04, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.