Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#33704Nedodržení dodací lhůty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2019, před 6 lety

Marcela Flemrová

Znění stížnosti

Hezký den, to má být skvělá zpráva???? Na vašich stránkách je u této položky uveden termín dodání do pěti pracovních dnů. A vy po mi po šesti pracovních dnech napíšete, že hurá...už bylo připraveno k odeslání????
Jsem vaším jednáním a přístupem hodně zklamaná.


Vážený zákazníku, vážená zákaznice,

s radostí oznamujeme, že níže uvedené zboží bylo právě připraveno k odeslání a v nejbližší době bude předáno dopravci a doručeno na Vámi uvedenou adresu.


Vaše zboží
1 x CYBEX Autosedačka Solution X-Fix 2019
Provedení:Gray Rabbit
Číslo výrobku: 100254215002




Fakturační adresa:
Zuzana Weizel
Luční 326
435 42 Litvínov 8
Česká republika







Dodací adresa:
Zuzana Weizel
PS DATALIFE
KM10643601
Žižkova 501
436 01 Litvinov 1
Česká republika








Osobní číslo pro sledování zásilky:

40152918017

(Kliknutím na číslo zásilky nebo tlačítko Sledovat zásilku budete přesměrován/a na stránku pro sledování zásilky)

Vzhledem k nutnosti přenosu dat se někdy může stát, že celý proces bude chvilku trvat. V takovém případě Vás prosíme o trpělivost.



Na osobním účtu naleznete údaje o své objednávce a můžete kdykoliv spravovat i své osobní údaje. Pokud ještě nemáte svůj osobní účet, můžete se kdykoliv zaregistrovat.

Navštivte nás opět brzy na lidl-shop.cz a nechte se okouzlit některou z dalších nabídek.

Těšíme se na Vás příště!

Zdraví Vás
Váš tým Lidl
EET Režim: běžný; Účtenka: 8506055650; Datum a čas: 26.06.2019, 20:02:09; Částka: 2290.00 Kč; Číslo provozovny: 2341; Pokl. zařízení: 01; DIČ: CZ26178541
FIK:c2aed759-4197-4771-85ef-1c9828073830-06 ; BKP:46658603-52075B03-B7A48A71-308ECF82-5E795899


Produkt

CYBEX Autosedačka Solution X-Fix 2019


Požadované řešení

neuvádět klamavé informace. Nelze se na vás spolehnout


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2019 11:30, před 6 lety

Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě. Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která by spotřebitelce vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li však spotřebitelka náhradu škody, musí prokázat, že jí škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2019 13:09, před 6 lety

Dobrý den, paní Flemrová,

velmi nás mrzí, že jsme Vám zboží nedodali včas. Zřejmě k nám do republiky putovalo z některého ze zahraničních skladů, proto se termín dodání prodloužil. Za chybně uvedené informace u zboží se velmi omlouváme a doufáme, že ze sedačky přece jen budete mít radost.

Děkujeme za upozornění na chybnou hlášku a přejeme Vám pěkný víkend.

S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2019 09:14, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2019 06:51, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.