Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na vás se stížností na eshop Pohodový dům, kde jsme si objednali zboží (č.obj. 15915), ale toto došlo cca po měsíci nekompletní. Rovněž nám nebyla zaslán ani daňový doklad za toto zboží placené předem. Bohužel telefon, který je uveden v kontaktech, nikdo nezvedá a na email, který jim byl zaslán, nikdo neodpovídá. Vzhledem k tomu, že jsme na vašich stránkách objevili nespokojenost podobných objednatelů jako jsme my, tak se obáváme, že když odstoupíme od smlouvy a vrátíme zboží, nebudeme mít ani peníze ani zboží. Objednávku jsme učinili na základě informace od člověka, kterému byla objednávka doručena v pořádku a jelikož jsme zatím negativní zkušenost s objednávkami v eshopech neměli, tak jsme tuto objednávku učinili taktéž, ale s jiným výsledkem.
Dodáno - Aromadifuzér/elektronický/dekoř dřevo/400ml / Nedodáno - Sada 6ks esenciálních olejů do aromadifuzéru, cena 499,-Kč
Zaslání zbytku zboží z objednávky.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud prodávající nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitelovi dále doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že reklamaci uplatnil.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.