Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33708Neoprávněné stržení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2019, před 6 lety

Jana Jurickova

Znění stížnosti

Od 1.6. do 9.6 jsem měla alespoň podle Bookingu 2 souběžné rezervace a to 2 osoby na jméno Zábojník Vojtěch do Carina apt. a 4 osoby n jméno Juříčková Jana do Panas Holiday Village v ayia Napě. Pan Zábojník zaplatil v Carině 320 Euro hotově (samozřejmě od majitele doklad nedostal) a já kartou v Panas ...Potud vše v pořádku.
Po příjezdu 11.6 pan Zábojník zjistil, že mu Carina strhla z účtu dalších 960 Euro údajně za nedojezd 6 osob (3 apt).
Prý existuje nějaká nezrušená rezervace, kterou mi Booking nechce poslat!!!!
Pan Zábojník měl rezervaci na 1 apt. a vůbec si nic dalšího neobjednal. Nechápeme proč bylo z jeho účtu strženo 960 Euro. Na toto neměla Carina žádné právo.
Všechnu dokumentaci p .Zábojník odeslal p. Markovi a p. Mendezovi a stále jsme nedostali z Bookingcomu žádnou odpověď.


Produkt

nekomunikace ze strany Booking comu, všechny doklady byly odeslány pro úspěšné vyřešení stížnosti


Požadované řešení

OKAMŽITÉ VRÁCENÍ ČÁSTKY 960 EURO NA ÚČET PANA ZÁBOJNÍKA


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2019 11:38, před 6 lety

Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.

Tím, že si spotřebitel rezervuje službu prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.

Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 16:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.