Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Od 1.6. do 9.6 jsem měla alespoň podle Bookingu 2 souběžné rezervace a to 2 osoby na jméno Zábojník Vojtěch do Carina apt. a 4 osoby n jméno Juříčková Jana do Panas Holiday Village v ayia Napě. Pan Zábojník zaplatil v Carině 320 Euro hotově (samozřejmě od majitele doklad nedostal) a já kartou v Panas ...Potud vše v pořádku.
Po příjezdu 11.6 pan Zábojník zjistil, že mu Carina strhla z účtu dalších 960 Euro údajně za nedojezd 6 osob (3 apt).
Prý existuje nějaká nezrušená rezervace, kterou mi Booking nechce poslat!!!!
Pan Zábojník měl rezervaci na 1 apt. a vůbec si nic dalšího neobjednal. Nechápeme proč bylo z jeho účtu strženo 960 Euro. Na toto neměla Carina žádné právo.
Všechnu dokumentaci p .Zábojník odeslal p. Markovi a p. Mendezovi a stále jsme nedostali z Bookingcomu žádnou odpověď.
nekomunikace ze strany Booking comu, všechny doklady byly odeslány pro úspěšné vyřešení stížnosti
OKAMŽITÉ VRÁCENÍ ČÁSTKY 960 EURO NA ÚČET PANA ZÁBOJNÍKA
|
Tweet |
Společnost Booking.com B.V. provozuje platformu, prostřednictvím níž mohou poskytovatelé ubytování nabízet své produkty a služby a přes kterou mohou návštěvníci platformy provádět rezervace.
Tím, že si spotřebitel rezervuje službu prostřednictvím portálu Booking.com, vytváří si rezervaci u poskytovatele služeb, nikoliv pak u portálu Booking. com. Od tohoto okamžiku rezervační portál vystupuje výhradně jako prostředník mezi spotřebitelem a poskytovatelem, který předá informace o rezervaci příslušnému poskytovateli a pošle jeho jménem e-mail s potvrzením rezervace.
Pokud jde o odpovědnost rezervačního portálu, ten odpovídá dle svých obchodních podmínek (dostupné na: https://www.booking.com/content/terms.cs.html) dle čl. 9 pouze za:
- přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl, zaplatil
- škody, které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb.
Rezervační portál odpovídá až do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.