Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#3371Samsung TV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 29 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2014, před 11 lety

Martina Bláhová

Znění stížnosti

Dobrý den ,
Dne 09,12,2011 jsem v Alza.cz zakoupily televizor značky Samsung PS51D570C2S za cenu 18990kč v následujícím roce nám byl vyměněný komplet celý panel za nový u nás v bytě . V loňském roce jsme opět reklamovaly stejný problém bylo nahlášeno 27.12.2013 kdy jsme čekaly na vyjádření zda nám to bude uznáno jako záruční oprava . V letošním roce v lednu nás kontaktoval pracovník servisu ,že momentálně panel není skladem .Souhlasily jsme a domluvily na novém termínu ,který měl být v únoru .Bohužel ani tady v novém termínu nám televizor opraven nebyl ,že stále nemají panel vyrobený to už jsme nesouhlasily a chtěly odstoupit od smlouvy nic méně do dnešního dne po opakovaných výzvách se nic nezměnilo asi před 14 dny jsem opět telefonovala do Alza.cz kde mě bylo oznámeno ,že z důvodu odmítnuti opravy která by proběhla ke konci dubna .Volala jsem k Vám o radu a pomoct a postupovala podle vašich pokynů
ps: veškeré podklady o komunikaci mám nachystané pro další řešení


Produkt

Televizor : opět chyba v panelu podle servisu Samsung v Brne


Požadované řešení

Žádám Vás o pomoct k dořešení a hlavně nároku na vrácení peněz moc vám předem děkujeme. Nevíme už kam se máme obrátit a dožadovat hlavně spravedlnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 10:22, před 11 lety

Dle zákona o ochraně spotřebitele musí být reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitel s prodejcem nedohodne jinak. V tomto případě k dohodě došlo, byl sjednán pozdější termín opravy, se kterým spotřebitel souhlasil. Nicméně ani tento termín nebyl ze strany prodejce dodržen. Spotřebitel má tedy v tomto případě právo na odstoupení, protože reklamace nebyla vyřízena ve sjednané lhůtě. Doporučujeme nárok uplatnit u prodejce písemně (doporučeně, nejlépe s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 12:31, před 10 lety

Společnost Alza.cz a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.