Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den ,
Dne 09,12,2011 jsem v Alza.cz zakoupily televizor značky Samsung PS51D570C2S za cenu 18990kč v následujícím roce nám byl vyměněný komplet celý panel za nový u nás v bytě . V loňském roce jsme opět reklamovaly stejný problém bylo nahlášeno 27.12.2013 kdy jsme čekaly na vyjádření zda nám to bude uznáno jako záruční oprava . V letošním roce v lednu nás kontaktoval pracovník servisu ,že momentálně panel není skladem .Souhlasily jsme a domluvily na novém termínu ,který měl být v únoru .Bohužel ani tady v novém termínu nám televizor opraven nebyl ,že stále nemají panel vyrobený to už jsme nesouhlasily a chtěly odstoupit od smlouvy nic méně do dnešního dne po opakovaných výzvách se nic nezměnilo asi před 14 dny jsem opět telefonovala do Alza.cz kde mě bylo oznámeno ,že z důvodu odmítnuti opravy která by proběhla ke konci dubna .Volala jsem k Vám o radu a pomoct a postupovala podle vašich pokynů
ps: veškeré podklady o komunikaci mám nachystané pro další řešení
Televizor : opět chyba v panelu podle servisu Samsung v Brne
Žádám Vás o pomoct k dořešení a hlavně nároku na vrácení peněz moc vám předem děkujeme. Nevíme už kam se máme obrátit a dožadovat hlavně spravedlnosti
|
Tweet |
Dle zákona o ochraně spotřebitele musí být reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitel s prodejcem nedohodne jinak. V tomto případě k dohodě došlo, byl sjednán pozdější termín opravy, se kterým spotřebitel souhlasil. Nicméně ani tento termín nebyl ze strany prodejce dodržen. Spotřebitel má tedy v tomto případě právo na odstoupení, protože reklamace nebyla vyřízena ve sjednané lhůtě. Doporučujeme nárok uplatnit u prodejce písemně (doporučeně, nejlépe s dodejkou).
Společnost Alza.cz a.s. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.