Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 31.05.2019 krátce po dvanácté se na pobočce Billa Florenc odehrál velmi nechutný incident s naší zaměstnankyní paní Elvirou Reyes z Filipín.
Zaměstnanec Ostrahy si ji dle našeho názoru vybral kvůli barvě pleti k prohlídce její osobní kabelky. Věci z kabelky jí nechal vysypat na stůl před pokladnami a to před zraky vše kolemjdoucích zákazníků. Paní Elvira (57 let) se snažila dorozumět se s pracovníkem ostrahy v anglickém jazyce ale ani on ani nikdo jiný z pracovníků prodejny anglicky neuměl. Naštěstí se mezi zákazníky objevila starší paní, která s překladem pomohla.
Mezi osobními věcmi nic kradeného pracovník ostrahy nenašel a tak alespoň trápil ubohou ženu s dotazy typu "jestli má na tento obličejový krém účtenku" a choval se velmi neurvale. Paní Elviře způsobil psychický šok nejen svým jednáním a veřejným osočením z krádeže ale i svým zjevem (tetování).
Stížnost jsme podávali vedoucímu prodejny panu Lukášovi Trnkovi, který uznal pochybení ze strany ostrahy ale jelikož prý ostrahu provádí externí firma Billa za nic nemůže. Předal nám kontakt na managera security firmy, se kterým jsme se také spojili. I on uznal pochybení a slibil, že se osobně paní Elviře Reyes omluví a předá jí jako důkaz omluvy květinu. Nejspíš ale naší stížnost vzal jako konverzační humor, protože se více neozval. Pokud můžete, pomozte mi prosím v našem problému aby se tím napravilo v mých očích pošramocené jméno Billy.
Děkuji
Radek Machoň
Omluva zákazníkovi, náprava v přístupu ostrahy Billa Florenc
|
Tweet |
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.