Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#33710Dehonestující přístup zaměstnance ostrahy Billa Florenc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2019, před 6 lety

Radek Machoň

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 31.05.2019 krátce po dvanácté se na pobočce Billa Florenc odehrál velmi nechutný incident s naší zaměstnankyní paní Elvirou Reyes z Filipín.
Zaměstnanec Ostrahy si ji dle našeho názoru vybral kvůli barvě pleti k prohlídce její osobní kabelky. Věci z kabelky jí nechal vysypat na stůl před pokladnami a to před zraky vše kolemjdoucích zákazníků. Paní Elvira (57 let) se snažila dorozumět se s pracovníkem ostrahy v anglickém jazyce ale ani on ani nikdo jiný z pracovníků prodejny anglicky neuměl. Naštěstí se mezi zákazníky objevila starší paní, která s překladem pomohla.
Mezi osobními věcmi nic kradeného pracovník ostrahy nenašel a tak alespoň trápil ubohou ženu s dotazy typu "jestli má na tento obličejový krém účtenku" a choval se velmi neurvale. Paní Elviře způsobil psychický šok nejen svým jednáním a veřejným osočením z krádeže ale i svým zjevem (tetování).
Stížnost jsme podávali vedoucímu prodejny panu Lukášovi Trnkovi, který uznal pochybení ze strany ostrahy ale jelikož prý ostrahu provádí externí firma Billa za nic nemůže. Předal nám kontakt na managera security firmy, se kterým jsme se také spojili. I on uznal pochybení a slibil, že se osobně paní Elviře Reyes omluví a předá jí jako důkaz omluvy květinu. Nejspíš ale naší stížnost vzal jako konverzační humor, protože se více neozval. Pokud můžete, pomozte mi prosím v našem problému aby se tím napravilo v mých očích pošramocené jméno Billy.
Děkuji
Radek Machoň


Požadované řešení

Omluva zákazníkovi, náprava v přístupu ostrahy Billa Florenc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2019 09:33, před 6 lety

Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté.

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 09:15, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.