Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#3372Boty drásající patu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2014, před 11 lety

Michaela Hapalová

Znění stížnosti

Již ze startu bych chtěla podotknout, že s CCC mám již několik negativních zkušeností. Tentokrát jsme u tohoto prodejce údajně "kvalitní" obuvi zakoupili panské tenisky vyrobené z velké části z kůže(výrobce Lasocki). Na první pohled velmi pohodlné kvalitní boty (cena 1190). Po hodinovém nošení boty rozedrali příteli patu doslova do krve. (již měsíc po koupi a nenošení bot, stále není pata zcela zahojená). Okamžitě jsme boty reklamovali. Slečna prodavačka byla jistě "velmi" inteligentní. Již při podání reklamace, nám bylo zděleno, že je to naprosto běžné a hájila prodejce, že proto aby boty vykazovali běžnou funkci bot, je nutno si koupit vložky na patu. Opravdu doslova cituji. To je samozřejmě naprostá hloupost. Po 2 týdnech jsme se dočkali vyřízení reklamace. Kdy nám byla zdělena standardní informace tohoto prodejce. "BOTA JE VYROBENA V POŽADOVANÉ JAKOSTI A KVALITĚ TOMU ODPOVÍDAJÍCÍ". Dále se vyjádřili, že pokud se nejedná o materiálovou vadu, dávají od této záležitosti ruce pryč. Naopak tvrdí, že je naše vinna, jakou botu jsme si vybrali. Já bych k tomu dodala, naše hloupost, jakého prodejce bot jsme zvolili. Naprosto neprofesionální, nekvalitní...


Produkt

Polobotka tmavě hnědá, MOI7A75-846-01, výrobce Lasocki


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2014 16:16, před 11 lety

Věc by se měla hodit k účelu, ke kterému se standardně používá, jestliže nebylo sjednáno něco jiného. Pokud tomu tak není, je možné uplatnit nesplněnou jakost při převzetí a s tím spojené nároky dle § 2161 ve spojení s § 2169 občanského zákoníku. V prvních šesti měsících od převzetí věci nese důkazní břemeno ohledně bezvadnosti výrobku v době převzetí prodejce, pokud chce reklamaci zamítnout. Nicméně pokud tuto svou povinnost nesplní, respektive vystačí si s obecným tvrzením, že výrobek je vyroben v požadované jakosti, doporučujeme spotřebiteli, pokud je přesvědčen o opaku, aby si nechal vypracovat znalecký posudek na své náklady. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 08:24, před 10 lety

Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.