Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#33721Chování zaměstnanců na pobočce Praha - Radotín

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2019, před 6 lety

Tomáš Tysl

Znění stížnosti

Dobrý podvečer,
dnes v 18.32 jsem platil nákup na pokladně č.1 na vaší pobočce v Praze Radotíně. Již při příchodu bylo zřejmé, že na každé pokladně čeká 6 a více zákazníků. Požádal jsem tedy pokladní o slevový kupón, jež slibujete na velkých žlutých cedulích před pokladnami každému, kdo má před sebou více jak 5 zákazníků. Paní pokladní argumentovala, že akce platí pouze nejsou - li v provozu všechny pokladny(je to tak skutečně napsáno i na výše zmíněné tabuli). Já argumentoval, že mají zavřené pokladny 2 a 3(tzv. expresní) a podmínky pro vydání kuponu byly tedy splněny. Byl jsem tedy odkázán na tzv. přední pokladní(zrovna seděla na pokladně č.4). Paní rovněž zkoušela tvrdit, že jsou otevřeny všechny pokladny. Na moji námitku, že tzv. expresní pokladny otevřeny nejsou a že bych je rád využil tvrdila že expresní pokladny se nepočítají. Na moji námitku, že v podmínkách nic takového uvedeno není paní bohužel reagovala náslodovně. Z výsměšné přezíravosti a snahy "odpálkovat" zákazníka přešla ke konfrontačnímu tónu( u této dámy jsem podobné chování k zákazníkům zaznamenal již vícekrát, osobně to byl můj první střet s ní). Po chvilce lehce nepříjemného dohadování mi paní vydala ze svého dala 25kč(žádný kupon) což bylo provázeno hlasitým hovorem přes celý prostor pokladen s ostatními pokladními, jak si lidi hrozní a cosi to dovolují a před osstatními zákazníky se pokusila svrhnout vinu za fronty na pokladnách na mne(jak ubohé, fronta byla již před mým příchodem). Nejde o nějakých hloupých 25kč(ty kolikrát nechám jako zpropitné nemá li pokladní dost drobných) ale o to, že něco inzerujete a když máte plnit.


Požadované řešení

Písemná omluva. Dále bych doporučil vyměnit vedoucí pobočky či pokladních, pokud ji dokáže takhle vytočit slušná žádost o nárokovatelnou věc, neměla by pracovat s lidmi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 07:31, před 6 lety

Společnost na svých webových stránkách inzeruje službu "Nestůjte ve frontě", ke které uvádí: "Pokud je před Vámi ve frontě více než 5 zákazníků a nejsou otevřeny všechny pokladny, dostanete od nás slevový kupon." Společnost by měla svému závazku dostát.

Byl-li při prodeji zboží a nabízení služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2019 09:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.