Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ve dnech 14.-17.6.2019 jsem s přítelem absolvovala víkendový rekreační pobyt v Lázních Toušeň.
Protože nám nevyhovoval nabízení „balíček“ sestavila jsem si vlastní, který se lišil ubytováním mimo hlavní budovu a jinými procedurami.
Taktéž jsem si spočetla předběžnou cenu, která se pohybovala kolem 2.400,- Kč/os/3 dny.
Jaké bylo moje překvapení, když při placení po mně bylo požadováno 3.500,- Kč/os/3 dny.
Lázeň Toušeň nám zaslala předem ceník, který je, jak předpokládám, nyní již opraven.
Tam je uvedena cena za dvoulůžkový pokoj, nikoliv na lůžko.
Paní ředitelka se nám sice přišla osobně omluvit s tím, že chybný údaj ihned opraví, ale nás to stálo 2.100,- Kč (oba jsem již důchodci).
Stejně tak nás překvapil poplatek 100,- Kč/psa/den. Pes byl buď mimo areál, nebo v zavřený ve velké kleci v autě.
Jsou tyto postupy oprávněné a jakou mám možnost obrany, když se nechci sbalit a vrátit se ihned po příjezdu zase domů?
Lenka Martinová
Info ze zaslaného ceníku: Lázeňský dům - Výsluní A1/2=dvoulůžkový pokoj s příslušenstvím, cena od 15.4.-15.11., 700,-Kč
Vrátit neoprávněně vyinkasované peníze, t.j. 3x100,- Kč za psa + 2.100,- Kč za matoucí informace v zaslaném ceníku.
|
Tweet |
Pokud jsou při nabízení služeb uváděny nepravdivé informace, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové jednání není dovolené a mohlo by mít za následek neplatnost smlouvy, kterou může spotřebitelka namítnout.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje (např. informace o ceně), mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.