Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, 26.4.2019 jsem si u společnosti Academic-Singles zakoupila v rámci reklamní kampaně prémiové členství na zkoušku na měsíc. Toto členství jsem 24.5.2019 písemnou formou e-mailem vypověděla.Bylo mi však sděleno, že i přes to mi bude členství prodlouženo na další 3 měsíce. Ve Všeobecných podmínkách je, že členství má být zrušeno 14 dní předem, nicméně také tu je, že se 14ti denní výpovědní lhůta netýká členství zakoupených v rámci reklamních kampaní. Tam žádný termín uveden není a společnost si jej zjevně upravuje dle vlastních potřeb. Přestože mi žádná částka za prodloužení členství nebyla sdělena, nikde jsem nedala s prodloužením souhlas účtují mi nyní poplatek i s penále za neuskutečněnou platbu a vyhrožují exekucí. Na můj další e-mail odeslaný 23.6. 2019 do dnešního dne (28.6.2019) nikdo nereagoval. Obávám se, že tímto způsobem, kdy není možné členství zrušit, budu tuto společnost sponzorovat do smrti. A to rozhodně nechci! Prosím o radu, jak v tomto případě postupovat a kam se obrátit, aby společnost Academic-Singles nemohla dále ve svých praktikách uvádění zákazníků v omyl pokračovat?
seznamka
vrácení neoprávněně účtovaného poplatku, ukončení členství
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je nutné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy společnosti prokazatelně zaslala, pak společnost musí výpověď akceptovat a není oprávněna účtovat si částky po konci závazku.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
společnost (výše uvedeného pana Hlaváčka) jsem kontaktovala 2.7.2019 a dosud žádná reakce. Prosím o radu, jak postupovat dál, jelikož se opravdu obávám, že takto budu platit členství donekonečna.
Děkuji.
Petra Nejedlá
Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že se smlouvu pokoušela ukončit, avšak ze strany společnosti jí to nebylo umožněno. Z důvodu předběžné opatrnosti rovněž spotřebitelce doporučujeme, aby u své bankovní společnosti požádala o blokaci platební karty, kterou platila za službu. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.