Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#33727Nemožnost zrušit členství, neoprávněné účtování dalších poplatků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2019, před 6 lety

Petra Nejedlá

Znění stížnosti

Dobrý den, 26.4.2019 jsem si u společnosti Academic-Singles zakoupila v rámci reklamní kampaně prémiové členství na zkoušku na měsíc. Toto členství jsem 24.5.2019 písemnou formou e-mailem vypověděla.Bylo mi však sděleno, že i přes to mi bude členství prodlouženo na další 3 měsíce. Ve Všeobecných podmínkách je, že členství má být zrušeno 14 dní předem, nicméně také tu je, že se 14ti denní výpovědní lhůta netýká členství zakoupených v rámci reklamních kampaní. Tam žádný termín uveden není a společnost si jej zjevně upravuje dle vlastních potřeb. Přestože mi žádná částka za prodloužení členství nebyla sdělena, nikde jsem nedala s prodloužením souhlas účtují mi nyní poplatek i s penále za neuskutečněnou platbu a vyhrožují exekucí. Na můj další e-mail odeslaný 23.6. 2019 do dnešního dne (28.6.2019) nikdo nereagoval. Obávám se, že tímto způsobem, kdy není možné členství zrušit, budu tuto společnost sponzorovat do smrti. A to rozhodně nechci! Prosím o radu, jak v tomto případě postupovat a kam se obrátit, aby společnost Academic-Singles nemohla dále ve svých praktikách uvádění zákazníků v omyl pokračovat?


Produkt

seznamka


Požadované řešení

vrácení neoprávněně účtovaného poplatku, ukončení členství


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 19:07, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je nutné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy společnosti prokazatelně zaslala, pak společnost musí výpověď akceptovat a není oprávněna účtovat si částky po konci závazku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.7.2019 16:34, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.7.2019 09:30, před 6 lety


Petra Nejedlá

Dobrý den,
společnost (výše uvedeného pana Hlaváčka) jsem kontaktovala 2.7.2019 a dosud žádná reakce. Prosím o radu, jak postupovat dál, jelikož se opravdu obávám, že takto budu platit členství donekonečna.
Děkuji.
Petra Nejedlá

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 07:13, před 5 lety

Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že se smlouvu pokoušela ukončit, avšak ze strany společnosti jí to nebylo umožněno. Z důvodu předběžné opatrnosti rovněž spotřebitelce doporučujeme, aby u své bankovní společnosti požádala o blokaci platební karty, kterou platila za službu. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.10.2019 22:33, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.