Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byla mi doručena kosmetika (ATTITUDE 100% minerální ochranná tyčinka na obličej a rty SPF 30 bez vůně 18,4 g), za 282 Kč, s kratší dobou expirace (10/2019) , než je doba použitelnosti od otevření (12 měsíců). Tuto informaci jsem se dozvěděla až při převzetí. Takže za 4 měsíce můžu produkt vyhodit. Kdyby byla doba k expiraci shodná s dobou použitelnosti, mohla bych se s tím samým balením chránit v zimě a příští rok (z vlastní zkušenosti vím že za jedno léto a zimu produkt nevypoužívám). Dnes jsem se dívala a produkt už je za vyšší cenu...asi s delší trvanlivostí? Kdo ví...Paní na call centru mi sdělila, že můžou posílat zboží s expirací delší než 2 měsíce a že produkt můžu vrátit. Jít na poštu a platit poštovné se mi ale opravdu nevyplatí, navíc mám o produkt zájem. Nikde jsem bohužel nenalezla zda je to opravdu tak a výrobci mohou zasílat věci, které nestihneme spotřebovat? 4 měsíce místo 12, to je opravdu málo.
Chtěla bych slevu, produkt budu muset zakoupit opět v zimě, když pojedeme do hor, kde slunce opaluje. A taky by bylo dobré zákazníky o těchto faktech informovat, než zboží zakoupí.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.