Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#33731Chybějící vyúčtování a nekomunikace ze strany Stabil Energy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2019, před 6 lety

Hana Pospíšilová

Znění stížnosti

Společnost Stabil Energymi mi neposlala ještě žádné vyúčtování, přesto, že jsem je na to upozorňovala několikrát přes e-mail nebo přes jejich telefonní linku, vždy mi byla přislíbena brzká náprava, ale bohužel se nic nestalo.


Produkt

4 odběrná místa plynu a elelktřiny


Požadované řešení

Chci řádné vyučtování nejen zpětně, ale i v budoucnu v řádném termínu!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 19:00, před 6 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.

Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.

Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.7.2019 07:39, před 6 lety

Dobrý den paní Pospíšilová,
Děkujeme Vám za zanechanou zprávu, situaci jsem vyurgovala na fakturačním oddělení, a upozornila jsem vedoucí daného úseku. Situace bude co nejdříve napravena, o situaci Vás budu informovat.
S pozdravem
Stabil Energy s. r. o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2019 09:23, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2019 06:42, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.