Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost Stabil Energymi mi neposlala ještě žádné vyúčtování, přesto, že jsem je na to upozorňovala několikrát přes e-mail nebo přes jejich telefonní linku, vždy mi byla přislíbena brzká náprava, ale bohužel se nic nestalo.
4 odběrná místa plynu a elelktřiny
Chci řádné vyučtování nejen zpětně, ale i v budoucnu v řádném termínu!!!
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.
Ustanovení § 15 odst. 3 vyhlášky č. 70/2016 Sb. stanovuje, že obchodník s plynem provede bezplatně mimořádné vyúčtování, pokud zákazník ukončil odběr plynu v odběrném místě nebo změnil obchodníka s plynem.
Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den paní Pospíšilová,
Děkujeme Vám za zanechanou zprávu, situaci jsem vyurgovala na fakturačním oddělení, a upozornila jsem vedoucí daného úseku. Situace bude co nejdříve napravena, o situaci Vás budu informovat.
S pozdravem
Stabil Energy s. r. o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.