Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, dnes ráno jsem šla na autobus č. 240049 6, který měl ze zastávky Zehuby odjíždět 9:09 a jel už v 9:01. Je to momentálně můj jediný spoj do města a další autobus jede až ve 12:56. (Mimochodem teď jsem z okna viděla, že tento autobus také projel o 5 minut dříve). Nestihla jsem tedy kvůli řidiči zubaře, takže teď musím se zánětem nervu čekat až do pondělí. Chápu, pokud má autobus zpoždění, ale jet 8 minut předem, tak to je podle mě opravdu nezodpovědnost. A nestalo se to poprvé, syn který jezdí školním autobusem tvrdí, že se to děje pořád. Děkuji za vyřízení.
Autobus č. 240049 6 (Ronov-Čáslav) - zastávka Zehuby
Chci, aby autobusy jezdily v čas uvedený v jízdním řádu, v žádném případě ne dříve! Za porušení bych dávala řidičům pokuty.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.