Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#33738Zboží v AKCI NENÍ V AKCI - BEROUN

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2019, před 5 lety

Martina Káchová

Znění stížnosti

Dobrý den, upozorňuji že veškeré zboží v AKCI, dnes mnou zakoupené, mi bylo naúčtováno za plnou původní nezlevněnou Cenu.Dále by mě velice zajímalo který skot má plece na zádi, aneb "hovězí zadní bez kosti z plece"??! Prezentováno i v aktuálním letáku. U spousty zboží nebyly vůbec ceny a u dalšího lživé ceny Neuvěřitelný zážitek.. Po x letech jako věrný zákazník odcházím ke konkurenci. Zřejmě spolehate na to, že ti chudáci důchodci nemají ssebou brýle a naneštěstí to zjistí až doma a Tam si můžou s účtenkou Leda vytřít..... A I kdyby si účet chtěli zkontrolovat, tak ta stojící masa lidí za nimi včetně pokladní, by je ukamenovala kvůli zdržení. snad si to tady někdo přečte a na celý kauf se vybodne jako já. Takže sorry jako!!


Produkt

Produkty v "akci" mnou zakoupene :Manhattan 1400ml,k.mlecna zmrzlina 12x38ml,müllermilch 425g,GD oriskovy 190g,klob. Se syrem 350g.jinak identifikovat nelze, zadne kody produktu na uctence nejsou


Požadované řešení

Přestat lákat na ceny a zboží, které nejsou pravdivé a nestrkat lidem do schránky nesmyslné lživé letáky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 18:42, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.7.2019 08:42, před 5 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2019 08:41, před 5 lety

Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.