Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti Nastrojan jsem si objednala sadu cestovních kufrů v ceně 949 Kč + 109 Kč poštovné.
Zboží jsem v pátek převzala a v pondělí je vracela zpět z důvodu velmi silného zápachu.
Takže jsem odstoupila od kupní smlouvy uzavřené přes internet ve lhůtě 14 dní.
Zboží jsem zaslala zpět poštou a moje výdaje za vrácení jsou 100 Kč.
Žádala jsem o vrácení poštovného jak původních 109 Kč,které si připočítali ke kufrům,tak dalších 100 Kč za zaslání zpět/doklad o zaplacení jsem jim zaslala emailem/
Bohužel na účet mi došlo pouze 949 Kč za kufry,nic víc.
Okamžitě jsem reagovala emailem, že požaduji vrácení i mých výdajů za poštovné.
Bohužel firma přestala komunikovat a vůbec nereaguje na mé emaily.
Proto se obracím na Vás s prosbou o vyřešení mého problému.
cestovní kufry na kolečkách - sada 2 kufrů
Myslím,že od zákona mám nárok na vrácení všech výdajů při odstoupení od smlouvy a k tomu není co dodat.
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Snížení lze uplatnit pouze v případě, vybral-li si spotřebitel jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží. Náklady spojené s vrácením zboží hradí spotřebitel. Prodávající by je byl povinen spotřebiteli nahradit v případě porušení informační povinnosti ohledně placení těchto nákladů.
Společnost Nastrojan Czech s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.