Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#33741Chování obsluhy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2019, před 6 lety

Lenka Jirglová

Znění stížnosti

Dne 28.6.2019 jsem byla o obchodě, kde jsem chtela koupit pískovou filtraci, hned u vchodu jsem viděla nabídku za cenu 4990,-Kč v oddělení bazénu byla cena za stejný produkt 5190,-Kč, požádala jsem o produkt za cenu 4990 a na pokladně řekli ze za tuto cenu nic nemají ze jedině za 5190, žádala jsem o nižší cenu která byla také uvedena na cenovce, arogantně na mě pan vedoucí řval že v žádném případě , ze to neplatí a ze to tam jen zapomněli vyměnit, vzhledem k jeho aroganci jsem mu jenom pohrozila ze si budu stěžovat, načež se mi vysmál, bohužel jsem znechuceně odešla, protože pochopim ze se da něco opomenout, ale nenecham na sebe řvát. Dřív jsem naší prodejnu mela rada a rada jsem tam nakupovala, ale od jisté doby kdy se změnilo vedeni prodejny tak to s chováním k zákazníkům za moc nestoji za moc. Netusim jak toto chování vyřešit, stačilo by se snad omluvit za chybu a možná by jsme i koupili, ale ne takto.


Produkt

Stěžuji si na chování pana R. N.


Požadované řešení

V první řadě by se mel omluvit a možná v klidu vysvětlit ze uz akce neplatí, on zmuchlal papír a dělal ze nic takového tam nebylo, snad by za to zasloužil i nějakou srážku ze mzdy, protože je vedouci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 19:33, před 6 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou kterou prodávající udává, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.7.2019 08:36, před 6 lety

Děkujeme paní Jirglové za upozornění, byť negativního charakteru. Vzniklý nepříjemný dojem nás upřímně mrzí a tímto se jí omlouváme. Popisovanou komunikaci, která proběhla s odstupem času a navíc pouze ve verbální úrovni, nelze bohužel objektivně posoudit. Jako součást omluvy jí věnujeme nákupní poukázku v hodnotě 500,- Kč, která bude pro ní připravena k vyzvednutí od prvního dne příštího týdne v sokolovské prodejně Mountfield.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2019 08:52, před 6 lety

Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.7.2019 10:55, před 6 lety


Lenka Jirglová

Hodnocení:

Komentář: Mockrat dekuji