Společnost


PEDDY Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33743Vrácena pouze část peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.06.2019, před 6 lety

Stanislav Souhrada

Znění stížnosti

Objednávka číslo 201914197. Objednal jsem si u této společnosti sekačku. Zaplatil jsem 5399 Kč. Sekačka přišla poškozená - utržené kolo. U sekačky lze utrhnout kolo pouze vyvinutím značné síly. Prohlídkou vnitřní i vnější části obalu z kartonu jsem nezjistil žádné známky poškození. Z toho plyne, že sekačka byla poškozena již v okamžiku balení zaměstnanci prodávajícího. Tuto skutečnost neváhám označit za vážné morální selhání ze strany prodávajícího, lidově řečeno, jedná se o sprosťárnu a podraz. Odstoupil jsem tedy neprodleně od smlouvy. Prodejce mi vrátil na účet 5308 Kč, tedy o 91 Kč méně. Zdržuji se dalšího komentáře a první fází řešení tohoto sporu zahajuji na stránkách www.vasestiznosti.


Produkt

Sekačka zakoupena dálkovým způsobem


Požadované řešení

Vrácení částky 91 Kč na účet 1015761835/6100. Částka při odstoupení od smlouvy uzavřené dálkovým způsobem se vždy vrací celá, včetně poštovného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2019 07:30, před 6 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo zasláno zpět prodávajícímu, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitel vybral dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebitel pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2019 12:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.