Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes v sobotu 29.6. neotevřel řidič dveře spoje číslo 6 ve směru na Dobrou Vodu. Stalo se to na zastávce Senovážné náměstí - pošta ve 13:37. Řidič přijel k zastávce a zařadil se za stojící trolejbus 3. Společně s další paní jsme šly k němu a chtěly nastoupit, ale řidič po přibližně minutě odjel bez otevření dveří. Daly jsme jasně najevo, že chceme nastoupit, ale řidič se s někým bavil a asi nedával pozor. Udělalo mi to velkou čáru přes rozpočet, protože 6 v soboty jezdí jen jednou za hodinu. Díky za vyřešení, s pozdravem Mgr. Dupalová
spoj číslo 6, směr Dobrá Voda, 29.6. v 13:37 na Senovážném náměstí
Ráda bych alespoň omluvu.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.