Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
13.5.19 mi došel do email.schr.mail od společnosti be2 S.a.r.l. singles50.cz, nevěděla jsem oč jde, mail jsem otevřela.......nabídka k seznámení. Chvíli jsem tam brouzdala, až přišlo zaplatit 149Kč - uvítací členství. Zaplatila jsem je, ale asi po 90min. jsem se odhlásila z členství a již jsem se na stránky be2singles50.cz celý měs.nevrátila. Já si žádné VIP členství NEOBJEDNALA ani NEPRODLUŽOVALA. A žádný mail ani upozornění od nich mi NEPŘIŠLO!!! Až jsem zjistila, že si 14.6.2019 z mého účtu sami ztrhli 2247Kč!!! Hned jsem napsala email na adresu michal.hlavacek@be2.cz, za 4dny mi odpověděl zákaznický servis, že po jejich upozornění na VIP členství (ale žádný mail s upozorněním z nutného odhlášení nebo zaplacení VIP stránek, které jsem si NEOBJEDNALA mi od nich nepřišel).
Svou registraci jsem zrušila.
Zároveň jsem napsala, že se z VIP členství ODHLAŠUJI.
be2singles50.cz be2 S.a.r.l. cs@be2.com
Žádám vrácení neoprávněného stržení 2247,-Kč a peníze vrátit zpět na můj účet !!!!!!!!!
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl. Pokud by společnost částku strhla na základě neplatné smlouvy, jednalo by se bezdůvodné obohacení, které by byla povinna vydat.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Společnosti be2.com jsem zaslala jak mail, fax tak i dopor. dopis na uvedenou adresu d-Testu. Během pár dnů mi odpověděli, že
společnost be2.com, zrušila mé VIP členství a platby, bohužel až od 14.9.19. Žádala jsem vrátit poplatek, který si naúčtovala a neoprávněně ztrhla z mého účtu, tj. 2247,-Kč, ale k tomu se nikterak nevyjádřila!!! Znovu jsem zaslala fax a email........ale už se neozývají. Děkuji za pomoc d-Testu a radu jak postupovat v té prvotní fázi. Ale mám dotaz, zda je možné dál od be2.com vymáhat zpět své peníze, které si neoprávněně sthli bez jakéhokoli upozornění z mého účtu. Zda se to někomu podařilo? Děkuji za další rady.*