Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň,
dnes som si založila účet na vašej stránke.Po aktivovaní prémiového účtu mi bolo stiahnuté z účtu 119€!!!!V rámci 14 daňovej výpovednej lehoty žiadam o vrátenie platby a zároveň zrušenie prémiového účtu a celkového zrušenia môjho účtu na vašej podvodnej stránke!!!!!
Vrátenie peňazí a zrušenie účtu
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Spotřebitelka by si měla uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončila, případně že se snažila smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti jí to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý deň,
kontaktovala som vás,a rovnako aj zakaznicky-servis@be2.sk,ochrana@be2.sk a stále dostávam rovnaké odpovede-Ozveme sa vám do troch/piatich pracovných dní.To akože tam nie je nikto kompetentný čo by túto situáciu patrične vybavil??? 2x mi bolo poslané že mi vrátia peniaze za 5 mesacné prémiové členstvo a znížia ho na mesiac.Mala som odoslať súhlas.Aj po odoslaní súhlasu dostávam rovnakú odpoved-bud pošlú opäť to isté,alebo budú reagovať do piatich dní.Natahujete čas?
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.