Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33754Arogantné správanie sprievodcu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 1 minuta

Detail stížnosti

Publikováno
30.06.2019, před 6 lety

Zoro Balkovič

Znění stížnosti

Dňa 28.6. som cestoval vlakom Ex 124 zo Žiliny do Zabřehu. Cestujem 2x do týždňa už veľa rokov vlakmi ČD a zdorazňujem, že vždy som bol s personálom maximálne spokojný. V uvedenom vlaku vošiel do kupé mladý sprievodca a povedal, aby som si zložil nohu zo sedačky. Som už pár rokov pred dochodkom, nikdy by som si nohu na sedačku nevyložil /je to proti mojim zásadám/,tak som ho upozornil, že je to nezmysel. Buchol dvermi a odišiel. Mimoriadne sa ma to dotklo a tak som čakal, kým sa znovu ukáže. Trvalo to asi dve hodiny / kontrola cestovných dokladov cestujúcich asi nepatrí k jeho prioritám/,kým sa ukázal. Predstavil som sa, požiadal o jeho meno alebo identifikáciu a požiadal o vysvetlenie. Povedal, že on nemusí nič a naďalej pokračoval v arogantnom a drzom správaní. Jeho identifikačné číslo : 10363


Produkt

Vlak Ex 124 o 13.28 hod zo Žiliny do Prahy, identifikačné číslo sprievodcu 10363


Požadované řešení

Treba zvážiť, čo s človekom, ktorý robí hanbu ČD.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2019 13:47, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok spotřebitele, bude uzavřena.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.