Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si zboží s uvedené internetové skupiny Anglie/uk lisy a žoky.Ze zbožím jsem nebyla spokojená,proto jsem se rozhodla zboží ve 14 denní lhůtě vrátit.Nejsem podnikatel.Paní to odmítla přestala se mnou komunikovat na facebooku mě zablokovala a na emaily neodpovídá.Jedná se o dětský second hand 25kg 155 kusů.Zboží však neodpovídalo uvedené jakosti má díry a neodstranitelné fleky.Paní jsem poslala 27.5 doporučeně odstoupení od smlouvy a zároven jsem vrátila zboží přepravní firmou DPD zpětna mé náklady. Zboží si však Paní nepřevzala a dnes se mě vrátilo zpět.Dále i přes slíbený doklad o nákupu tvrdila,že mě ho pošle emailem ni neposlala.V žádném případě jsem nebyla nezdvořilá a snažila jsem se to vyřešit v klidu což můžu doložit naší komunikací,kterou mám uloženou.Děkuji Vám za pomoc doufám,že aspon s Vámi bude uvedená podnikatelka komunikovat.
Secondhandové dětské oblečení 25 kg 155 kusů
Požaduji vrácení peněz a protože si podnikatelka nepřevzala vráené zboží jsem ochotna jí ho poslat znovu,ale už na její náklady.
|
Tweet |
Jestliže se jedná o vztah, kde na jedné straně vystupuje spotřebitel, který nejedná v rámci své podnikatelské činnosti a na druhé straně vystupuje podnikatel, uplatní se zvláštní ustanovení týkající se spotřebitelských smluv. V takovém případě má spotřebitel právo od smlouvy, která byla uzavřena distančním způsobem odstoupit a podnikatel je povinen vrátit mu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Spotřebitel nese pouze náklady spojené s vrácením zboží.
Jestliže jsou výše uvedené podmínky splněny a odstoupení bylo doručeno, došlo k zániku smlouvy a strany jsou povinny vrátit si vzájemné plnění. Pokud se tak nestane, doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu a následně uplatnit nárok u soudu.
Paní Veronika Mašková byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.