Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 20. června jsme s manželem navštívili v Olympia Brno vaši pobočku O2 s tím, aby byly televize a internet s pevnou linkou z manžela převedeny na mě s tím , že u této služby budu mít i mobilní služby. Paní, která se tím zabývala nám sdělila, že vše bude podle našich představ. Po návratu domů nebo spíše druhý den jsem zjistila, že ne vše je tak jak bylo slíbeno. Televizor nebyl na můj účet převeden. I když jsem volala nebo si psala s O2guru, bylo mi oznámeno, že musíme opět na pobočku. Manžel jezdí mimo domov a proto pro nás není jednoduché se stále vracet na pobočku a řešit problém, který nebyl z naší viny zaviněn. Chtěla jsem mít balíček služeb, který jste inzerovali do konce června za výhodnou cenu a nakonec je vše úplně jinak. Proto žádám o nápravu k naší spokojenosti. S pozdravem Lukáčová Miroslava
chtěla bych, aby služba televize O2 byly napsaná na mě a manžel, aby nic neplatil za výhodnou sazbu 100kč, jak bylo inzerováno ke dni 20. června. děkuji
|
Tweet |
V případě, že se jednalo o chybu na straně operátora, bylo by možné u něj uplatnit reklamaci.
V případě, že by společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
velmi se za komplikace omlouvám, ke kterým došlo v návaznosti na změnu tarifu. Aktuálně je již obj. OBXXDX9 na převedení služeb v realizaci. Služba s tarifem L bude na vaše rodné číslo vedena během 24 hodin.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den služba moje O2 televize bude tedy u mě vedena ke dni 20. června a u manžela k tomuto dni zrušena? Manžel Lubomír Lukáč Jevišovka 161 s tímto souhlasil na prodejně tedy doufám , že ke dni 20. června končí jeho pohledávky k Vaší firmě . Prosím o sdělení částky , která mi bude účtována každý měsíc i s tou pojistkou na telefon. Předem děkuji za odpověď. Lukáčová
Pěkný den,
O2 TV je na vaše rodné číslo vedena od dnešního dne. Bohužel nemáme možnost jí nastavit od 20. 6. 2019. Co se týká pravidelného měsíčního poplatku, ten bude pro O2 TV s tarifem L v rámci O2 Spolu nastavena na 100 Kč měsíčně.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.