Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zásilka nebyla doručena na požadovaný Parcelshop. Co je zarážející je, že jsem o tom ani jako zákazník nebyl ze strany PPl informovaný.
Naopak, když jsem zjišťoval stav zásilky na stránkách PPL jsem překvapivě zjistil, že je u zásilky bylo uvedeno:
"Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody osobního odběru na doručujícím depu."
Když jsem toto reklamoval na zákaznické lince (v rámci uvítání vás zde PPL informuje, že můžete na spojení s operátorem čekat i desítky minut) operátorka se mi omluvila a ujistila mne, že zásilka bude dopravena na požadovaný parcelshop následující den.
Následující den na parcelshop nic doručeno nebylo a přišla mi sms, že zsilka je k vyzvednutí na depu.
Když jsem byl tedy opět nucen volat na zákaznickou linku, dozvěděl jsem se od jiného operátora, že zásilku není možné na parcelshop doručit, protože je plný.
Ze své zkušenosti tedy přes PPL již nic objednávat nebudu.
Nedoručení zásilky na požadované místo
ze strany PPL
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.