Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Dne 6.3.2014 jsem si zakoupila v obchodě CCC (Liberec Forum) kozačky za nemalou částku 899Kč. Boty jsem nosila občas a pouze po městě. Po necelých dvou měsících začaly být boty odřené, ale co je horší, objevila jsem v podrážce celkem velkou díru. 3.5.2014 jsem je tedy reklamovala a po měsíci mi poslali boty zpět s neuznanou reklamací a s popisem, že se boty mají vybírat se správnou velikostí a šíří boty. Nemyslím si a určitě nejsem jediná, kdo řekne, že díra v podrážce by se u boty neměla objevit ani ne po dvou měsících občasného nošení.
Jennifer WSS 14-07839, č.kód: 2220221180390, zápis o reklamaci č: 12/5/14
Navrácení peněz, výměnu neuznám - takové boty už nechci.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uplatňuje reklamaci do šesti měsíců od převzetí věci, důkazní břemeno ohledně neexistence vady nese prodávající. Ačkoli nesouhlasíme s obecnými tvrzeními, kterými prodejce odůvodnil zamítnutí reklamace, doporučujeme, aby si spotřebitel nechal vypracovat vlastní znalecký posudek, pokud si prodejce bude trvat na svém stanovisku. Jestliže znalec v posudku vysloví, že se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a právo na úhradu ceny znaleckého posudku. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.