Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#33780Balik ktery byl zaplaceny dopředu nedoručen

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2019, před 6 lety

Jitka Moskovčiakova

Znění stížnosti

Dobry den,objednala jsem jsi balik ze zahraniči,ktery byl zaplaceny přes učet, a stale nedorazil tak jsem tedy zašla na mistni poštu do Návsi a tam mi bylo rečeno že balik dorazil na poštu a že byl doručen,ale ja jsem nic neobdržela,tak mi pani za přepažkou dala kontakt na Pani vedouci pošty v Jablunkově kterou jsem kontaktovala pan ktery mel balik na starost zřejmě nekde stratil nebo předal nekomu jinemu tim to žadam penize zpet.Moskovčiakova Jitka sledovaci č. je: LF688875475CN Informace o platbě jsou uvedeny níže:

Informace o výrobku: Tenisky CONVERSE - Ctas Core Slip 651775C White / Natura, 1

Celková částka: 1224,03 Kč

Platební číslo: PS1906030103510383

Typ kreditní karty: vízum


Požadované řešení

požaduji penize zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2019 12:45, před 6 lety

Jak u mezinárodních, tak i u vnitrostátních zásilek platí, že pošta odpovídá pouze za zásilky, jejichž přijetí eviduje vystavením stvrzenky, tzv. podacího lístku. Odpovědnost pošty se vztahuje na škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo chybějícím obsahem zásilky od okamžiku jejího podání do momentu jejího předání adresátovi či vrácení zpět odesílateli. Reklamaci dodání je nutné podat přímo České poště (doporučujeme tak učinit písemně, nebo si nechat přijetí reklamace potvrdit).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.