Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
DNE 18.6.20189 JSEM SI OBJEDNALA A ZAPLATILA PŘEVODEM DVĚ ZAHRADNÍ LEHÁTKA V ČÁSTCE 5464,-KČ. JEDNO Z LEHÁTEK BYLO o 100,-KČ LEVNĚJŠÍ Z DŮVODU ŽE KRABICE BYLA ROZBALENA. TOTO LEHÁTKO PŘIŠLO V POŘÁDKU. V DRUHÉ KRABICI KTERÁ BYLA ZABALENA V PŮVODNÍM OBALU CHYBĚLY ČÁSTI. PŘIŠLY MI POUZE DVĚ BOČNÍ NOHY. V DEN DORUČENÍ JSEM VOLALA NA ZAKAZNICKOU LINKU KDE MI BYLO SDĚLENO ŽE MÁM NA EMAIL ZASLAT REKLAMACI A PŘILOŽIT FOTOGRAFII. VYFOTILA JSEM TEDY NOHY KTERÉ MI DOŠLY A REKLAMACI ODESLALA. DO DNEŠNÍHO DNE 1.7.2019 SE NIC NESTALO, NA PLACENÉ ZAKAZNICKÉ LINCE KDE URGUJU ABY MI ZBÝVAJÍCÍ ČÁSTI ZASLALI MI NEUSTÁLE OPAKUJÍ ABYCH VYČKALA NA EMAIL Z REKLAMACE. Z REKLAMACE MI NAPSALI PO DVOU DNECH A POUZE O ČÍSLO OBJEDNÁVKY I KDYŽ JSEM HO POSÍLALA V PRVNÍ REKLAMACI. ZASE JSEM ČEKALA DVA DNY NA ODPOVĚĎ KDY MI BYLO ODEPSÁNO ABYCH ZNOVU POSLALA FOTOGRAFIÍ. FOTOGRAFIÍ JSEM OBRATEM ZNOVU ZASLALA A NYNÍ MI OPĚT PŘIŠEL EMAIL ŽE ODPOVÍ DO 48H. TUDÍŠ ZASE BUDU DVA DNY ČEKAT. ZA TU DOBU JSEM NĚKOLIKTÁT VOALALA NA ZÁKAZNICKOU LINKU ABY MI ZASALALI ZBÝVAJÍCÍ ČÁSTI, POKAŽDÉ MI BYLO SDĚLĚNO ABYCH VYČKÁVALA. PAN NA ZÁKAZNICKÉ LINCE BYL ZMATENÝ, NEVĚDĚL ANI NA KTERÉ ČÁSTI ČEKÁM, NEZEPTAL SE ANI NA ČÍSLO OBJEDNÁVKY. BYLY MI POUZE SDĚLENY NAUČENÉ FRÁZE. JSEM Z PŘÍSTUPU MALL.CZ ZASKOČENÁ. ČLOVĚK SI ZAPLATÍ ZBOŽÍ A NAKONEC MU LEŽÍ LEHÁTKO V GARÁŽÍ. OBJEDNÁVALA JSEM SEZONÍ ZBOŽÍ TUDÍŠ CENA LEHÁTKA BYLA DOST VYSOKÁ. NYNÍ SE CENY POHYBUJÍ LEHÁTEK ÚPLNĚ JINDE. KDYBYCH VEDĚLA ŽE SE DOČKÁM TAKOVÉHO PŘÍSTUPU, NIKDY BYCH SI LEHÁTKO NA MALL.CZ NEOBJEDNALA.
1 × Rojaplast Lehátko ANETA 2 650 Kč
OKAMŽITÉ DODÁNÍ CHYBĚJÍCÍCH ČÍSTÍ, SLUŠNOU OMLUVU A KOMPENZACI
|
Tweet |
Dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, má prodávající na vyřízení reklamace včetně odstranění vady 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí lhůty se pak považuje za podstatné porušení smlouvy, které spotřebitelce umožňuje na základě § 2002 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od smlouvy. Vzorový formulář pro dostoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.