Počet nahlášených stížností: | 224 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň,
tak ako tu iní prítomní, ktorí objednali tovar z tejto firmy nemám ani ja peniaze a ani tovar!!!!! Objednala som si tovar zo stránky www.potrebydokuchyne.cz v celkovej sume 83,17 euro ( čo si myslím, že je už dosť vysoká suma) dňa 29.05.2019 do dnešného dňa som nedostala ani tovar a ani mi nevrátlili peniaze!!!!!!!
Spoločnosť Zboží ze skladu s.r.o. vôbec neopovedá na telefón, kedže sa tam nedá ani dovolať na email taktiež ani len napísať.
Preto asi už nikdy neuvidím svoje peniaze, chcem len týmto upozorniť ľudí aby nenaletelili tak, ako som naletela ja.
Nechápem, že to niekto ale nekontroluje ako taká spoločnosť vôbec može existovať má IČO od 26.listopadu 2018 koľko ľudí už muselo byť podvedených a nič sa nedeje.
Navyše spoločník v tejto firme je nejaká pani Tetiana Ilinykh veľmi čudné meno a priezvisko.
Myslím si, že je najvyšší čas aby niekto bral seriózne tieto naše stažnosti, prosím ak mi niekto viete v tejto veci poradiť neváhajte a kontaktujte ma.
Nedodaný tovar - produkty na mrazenie tovaru
Vrátenie peňazí na môj bankový účet z ktorého som zaplatila: SK5511000000002912911551 Swift: TATRSKBX
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.