Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jak vidím, je tu plno žádostí o pomoc.
Dne 28.6.2019 jsem si objednal u společnosti Premiový účet na rok, při výběru bylo uvedeno na stránce CZK 99,- . Cena na webu byla výhodná. Teď se dívám na učét, a nestačím se divit jakou částku my nakonec ztrhli CZK 4.752.
Proto jsem dnes poslal na jejich mail odstoupení od smlouvy:
pá 28.6.2019, jsem si aktivoval na zkoušku členství na seznamce be2.cz, na jeden rok
k 1.7. 2019 jsem odeslal výpovědní formulář emailem na adresy: zakaznickyservis@be2.cz, který je uvedený na stránkách be2.cz s uvedeným postupem.
Myslím, že jsem udělala maximum ve stanovené lhůtě pro zrušení členství a následného automatického členství a případnému stržení dalších peněz.
On-line Seznamka be2 S.a.r.l. - VIP členství
Požadované řešení na základě odstoupení od smlouvy
Požaduji okamžité ukončení smluvního vztahu se be2.cz,zrušení
automatického prodlužování Prémiového členství a vymáhání jakýchkoliv
dalších poplatků. Případné vrácení požadované částky 4.752 kč. Zároveň požaduji vyřazení mých osobních údajů z
databáze společnosti be2.cz a vymazání mého profilu na jejich
stránkách.
Přemysl ONDRA
Předpokládám kladné vyřízení stížnosti
|
Tweet |
Pokud prodejce uvádí jinou cenu, než je cena skutečná, jedná se o klamavou obchodní praktiku.
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Přišel mi mail, s nabídkou, že mi bude vrácená část peněz. Přesně 4356,- Kč. A že mi bude účet aktivován jen na měsíc. Souhlasil jsem za podmínek, pokud pak nenastane automatické prodloužení “Prémiového účtu”. Je možné, že chyba nastala ve zobrazení v prohlížeči Safari. Kontaktoval jsem pana Hlavácka.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.