Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
27.10.2018 jsem zakoupila obuv z broušené kůže v Dapi HK za 1889Kč, po týdnu 3.11.2018 jsem je reklamovala, černá kůže barví a uvnitř jsou potrhané (byl to poslední zkoušecí pár)Do 30ti dnů bylo opraveno potrhání, co se týká barvení bylo mi doporučeno nalít do nich ocet to jsem neudělala. Přes zimu leželi boty v krabici. Na jaře jsem je obula a opravená bota je zúžená nejde nosit, způsobuje pohmoždení nohy, boty barví dál a uvnit se trhají, navíc se rozlepily špičky po týdnu nošení.1.6.2019 předáno na reklamaci, neuznána, špičky zalepily, při vyzvednotí z reklamace promačnutá levá bota. 27.6.2019 předáno znovu na reklamaci, levá bota po oprave nelze nosit tlačí, boty stále barví a z reklamace se vrátily poškozené. Všechny doklady mi vzali, vše z předchozích reklamací i doklad o nákupu, že to potřebují, doklady mi už nevrátili (vše mám nafoceno)Boty mám teď znovu na reklamaci a nelze je nosit. Opakovaně jezdím na své náklady cestu Hradec Králové a Trutnov, požadovala jsem vrácení penez už při první reklamaci, vždy zamítnuto.
225411 black
Požaduji vrácení peněz. Od začátku zakoupení nelze obuv používat.
|
Tweet |
Prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby vada byla řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy jinak znehodnocena. Povinností prodejce je provést záruční opravu takovým způsobem, aby neutrpěly ani estetické vlastnosti výrobku. Jinými slovy, výrobek by měl po záruční opravě fungovat i vypadat tak, jako by se na něm nikdy žádná vada nevyskytla.
Ihned po převzetí zboží z reklamace je třeba veškeré nedostatky provedené opravy prodejci vytknout. Pokud nezjedná nápravu ani během zbylého času do konce zákonné 30denní lhůty k vyřízení reklamace, může spotřebitel od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
Jiná je situace, kdy prodávající vadu sice odstraní, ale podaří se mu poškodit zboží jiným způsobem. Reklamaci bude v takovém případě nutné považovat za včasně vyřízenou, to však nebrání uplatnit spotřebiteli nárok na náhradu vzniklé škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.