Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zacatkem dubna 2019 jsem zaslala k reklamaci detske boty, ze kterych se zacala odlupovat vrchni vrstva. Postupovala jsem podle instrukci na webu obchodnika, boty odeslala prostrednictvim Ceske posty. Obchodnik zasilku prevzal, nicmene k reklamaci se od te doby nijak nevyjadril. V cervnu jsem obchodnika vyzvala prostrednictvim e-mailu k vraceni cele ceny bot na muj ucet. Pracovnice zakaznickebo oddeleni se prostrednictvim e-mailu detailne vyptavala, co jsem odeslala, v jake cene, kdy. Velmi me udivilo, ze tyto informace nezna. Vse pry predava reklamacnimu oddeleni. Od te doby opet zadna komunikace.
Detska celorocni obuv
Vzhledem k tomu, ze davno uplynula zakonna lhuta pro vyrizeni reklamace a obchodnik se k ni nijak nevyjadril, zadam o vraceni penez.
|
Tweet |
Prodávající je povinen vyřídit reklamaci nejpozději ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud se nedohodne se spotřebitelem na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Odstoupení od smlouvy je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně (nejlépe s dodejkou + ponechat si kopii odstoupení) a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.