Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Zakupeny mobil Samsung S6 EDGE, faktura prisla z firmy System Centre, s.r.o., Perucka 2483/9, 120000 Praha 2.
Mobil je nefunkcny, nepouzitelny, diely neboli originalne v ziadnom pripade. Bateria sa vzdula po nabiti, zrejme vietnamec zo System Centre pouzil bateriu uz po zivotnosti.
Jediny kontakt na firmu je e-mail: system-centre@post.cz.
Poslala som e-mail, ziadna reakcia z firmy.
Ako je mozne ziskat iny kontakt na firmu, a vybavit reklamaciu?
S pozdravom,
L.Z.
Mobilny telefon Samsung S6 Edge, SM-G925F, 32GB, S/N: R58H2146LHW. Baterie v mt - S/N: RF8G92FK57L.
Vybavenie reklamacie, vraceni penez za nepouzitelny vyrobok.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.