Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3381Servisní poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 23 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2014, před 11 lety

Karel Borůvka

Znění stížnosti

Vlastním satelitní přijímač již několik let a zakoupil jsem si dekodovací kartu současně se satelitem. Nyní Skylink po mě požaduje servisní poplatek, uvádí různé výše poplatku dle způsobu placení.
Snažím se na Skylink tel. dovolat ale neúspěčně.
Servisní poplatek činí:
- jednorázová platba na 12 měsíců 498,- Kč
- jednorázová platba na 24 měsíců 899,- "
- praveidelné platby jen přes SIPO, Inkaso 33,-/měs.

Považuji výše uvedené za podvod a prosím o sdělení co s tím. Určitě nejsem jediný.


Produkt

Příjem signálu TV


Požadované řešení

Odmítám platit servisní poplatek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2014 16:59, před 11 lety

Společnost může některý typ platby oproti jiné zvýhodnit. Je na spotřebiteli, aby si zvolil pro něj nejvýhodnější způsob platby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2014 10:53, před 11 lety

Placení Servisního poplatku prostřednictvím služby SIPO nebo inkasem z účtu je zvýhodněna proto, že pro zákazníka odpadá nutnost hlídat termín vypršení platnosti Servisního poplatku, pro firmu také odpadá nutnost upozornit zákazníka písemně či emailem na termín vypršení a navíc zákazník při navedení platby Servisního poplatku prostřednictvím SIPO nebo inkasem získá jeden měsíc služby zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.6.2014 11:16, před 11 lety


Karel Borůvka

Způsob placení není až tak důležitý, spíš pro mne je nepřijatelný servisní poplatek vůbec. Satelitní přijímač jsem si pořizoval z důvodu jednorázového výdaje s tím, že pak už nic nebudu platit.Skylink mě donutil si pořídit v roce 2012 novou kartu za další poplatek 600,- Kč /poplatek navíc/ a nyní požaduje měsíční poplatek, což při koupi satelitu nebylo dojednáno a známo-proto jsem si ho také pořídil. Dnes po mě chce Skylink servisní poplatek, moje investice je nenávratná, nemám možnost než satelit buď nechat odpojit a vyhodit /investice cca 6 tisíc/, nebo platit měsíční poplatek, což považuji za podvod.
Při výměně karty v roce 2012 nikde nebylo uvedeno, že bude zaveden servisní poplatek, už tehdy bych zvažoval pořízení této karty!!!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2014 14:33, před 11 lety

Zákon o elektronických komunikacích umožňuje poskytovateli služby jednostrannou změnu smlouvy. Tato změna musí být spotřebiteli oznámena a musí mu být umožněno službu ke dni účinnosti této změny bez sankcí ukončit. Společnost tuto povinnost nesplnila a za to jí byla Českým telekomunikačním úřadem uložena pokuta. Dále také byla společnosti uložena pokuta za užití klamavé praktiky. Tohoto jednání se společnost dopustila tím, že nabízela pod označením GRATIS bezplatné balíčky služeb satelitní televize, ačkoli k jejich sledování bylo od 1. září 2012 nutné hradit servisní poplatek.
Je možné, že se společnost svým jednání dopustila nekalé soutěže. Za nekalou soutěž se považuje jednání, které se týká hospodářské soutěže a je v rozporu s dobrými mravy soutěže. V takovém případě by bylo možné domáhat se náhrady škody. O nároku by musel rozhodnout soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2015 22:17, před 10 lety

Na stížnost již nebylo ze strany společnosti reagováno, tudíž jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.