Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#33811Smlouva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2019, před 6 lety

Adriana Čermáková

Znění stížnosti

Dne 12 nebo 13.6.2019 jsem donesla na pobočku v Brně v Letmu žádost o přepis smlouvy. Na pobočce mi velmi arogantní pán houkl přes rameno ,,tady to dejte'' a dál mě ignoroval. Na můj dotaz, zda je to vše, mi stejným stylem odvětil: ,,JO.'' Dnes jsem se dozvěděla, že mi měl dát potvrzení, které samozřejmě nemám ale navíc smlouvu zapřel, že jsem tam vůbec nebyla. Ve smlouvě jsou veškeré osobní údaje plus kopie nájemní smlouvy!!!


Produkt

smlouva o přepisu služby UPC


Požadované řešení

Proškolit pána o chování a jeho povinnostech ke klientům a samozřejmě dohledání mé smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2019 12:17, před 6 lety

Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. Způsob uplatnění reklamace, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelkou a společností. Spotřebitelka by mohla doložit skutečnosti uvedené ve stížnosti i prostřednictvím svědka.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2019 16:53, před 6 lety

Spotřebitelka doplnila stížnost o následující:

"Dobrý den, chtěla bych doplnit svoji stížnost na chování zaměstnance UPC v Brně v OC Letmo (stížnost ze dne 2.7.2019,
číslo stížnosti: 33811 SMLOUVA.) Volal mi kolega tohoto zaměstnance, že omylem moji žádost skartovali. Chtěla jsem si na této provozovně vyzvednout potvrzení o této skartaci a onen arogantní pán své hrubé chování vygradoval, zvedal na mě hlas a ve finále mě vyhodil !! Byla jsem z jeho chování v šoku a vlastně stále jsem.Čermáková
Produkt
Požadované řešení: O tomto by si měla rozhodnout sama společnost UPC, co se zaměstnancem, který se chová hrubě k dlouholetým klientům."

Doplňujeme tedy naši, že reakci na stížnost:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Doplněnou stížnost předáváme společnosti, která má nyní možnost se k situaci vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 16:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.