Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nezaslané vyúčtování za elektřinu, ze všech odběrných míst. Marně urguji již 4 měsíce. Zákaznická linka jen vyzvání a ani po 30 minutách se nikdo neozve. Na emaily reagují jen sporadicky a slibují nápravu. Ale doposud se nic nestalo.
Nezaslané vyúčtování
Zaslat vyúčtování za všechny odběrná místa.
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.
Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den,
prosím o specifikaci Vašeho odběrného místa, dle Vašeho jména Vás nemůžu dohledat.
Děkuji.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.