Společnost


Auto Kelly a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33814Okrádání při reklamaci zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2019, před 6 lety

Václav Slánička

Znění stížnosti

Vážená společnosti Auto Kelly.

Dne 8.3.2019 jsem si zakoupil na prodejně 281 v České Lípě Žitavská 3112, dva kusy olejového filtru na vozidlo KIA RIO za 385,60 Kč. Tyto dva filtry jsem si zakoupil v předstihu, abych nemusel na poslední chvíli tyto filtry shánět. Dne 2.7.2019 jsem začal provádět každoroční výměnu motorového oleje. Při výměně olejového filtru zakoupeného u Vaší společnosti jsem zjistil, že zakoupený olejový filtr je zcela jiný, pro jiný typ osobního vozidla. Ještě ten den jsem požadoval u Vaší pobočky v České Lípě, výměnu filtrů za filtry pasující do mého typu vozidla.

Prodavač, ve zmíněné pobočce mě však na opravném daňovém dokladu č.1289024512, zaúčtoval penalizaci 192,80 Kč. Proč? I přesto, že jsem při koupi olejových filtrů předložil osvědčení o registraci vozidla, kde si Váš zaměstnanec, zcela jasně přečetl VIN kód mého vozidla, podle kterého mi mohl prodat správné olejové filtry. Proč za jeho neschopnost mám já být trestán pokutou ve výši 192.60 Kč? Připadá mi tento krok Vašeho zaměstnance za okrádání zákazníka. Jsem dlouhodobým klientem, který jenom u Vás nakupuje všechny náhradní díly. Pokud chcete takto praktikovat Váš styl prodeje vůči mě, budu nucen s Vámi ukonči spolupráci.


Děkuji za pochopení.
S pozdravem Slánička Václav
Česká Lípa 470 06
Kutnohorská 2642


Požadované řešení

Chci pouze vyměnit kus za kus ( olejové filtry)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2019 15:21, před 6 lety

Reklamace nesmí být spojena s žádným poplatkem, takové ujednání by bylo neúčinné, protože by znamenalo nerovnováhu mezi právy a povinnostmi stran a odrazovalo by spotřebitele od uplatnění práv z vadného plnění. Více informací je uvedeno na www.dtest.cz/clanek-3938/poplatek-za-neopravnenou-reklamaci-brante-se. Spotřebitel může také podat podnět České obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Je možné rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Řízení před Českou obchodní inspekcí je zdarma. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 16:25, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.