Počet nahlášených stížností: | 147 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Reklamace elektrické čtyřkolky: 4 krát, zakoupeno 29.10.2017
1)Reklamace - nabíječky: 28.6.2018
- opraveno v záruce
2)Reklamace - prasklých disku: 31. 8. 2018
- vyměněny za nové v záruce
3) Reklamace - vyoseného disku + zadní nápravy: 30. 4. 2019
- výměna za nový disk + převodovku + elektromotor v záruce
4) Reklamace - po uvedení do provozu se se vypne krátkém čase vypne
- reklamace není uznána. Viz: Provedenou kontrolou stroje zjištěno, že stroj je dodán na servis s nenabitým akumulátorem s
nízkou kapacitou. Následkem toho došlo k opotřebení a poškození měniče napětí, příčina nefunkčnosti stroje.
záruka neuznána oprava viz cenová nabídka. 19SHA00981
Hecht 54120 čtyřkolka
Po tolika reklamacích chci vrátit peníze a odmítám cokoliv platit za opravu
|
Tweet |
Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.
Odstoupit od smlouvy je tedy možné, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad). O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. I v takovém případě však musí být reklamace prodejcem uznána.
Bude-li reklamace zamítnuta, je na spotřebiteli, aby prokázal, že se jedná o vadu. Nejvěrohodnějším důkazním prostředkem je znalecký posudek. V takovém případě doporučujeme nejdříve se znalcem konzultaci. Na protokol o vyřízení reklamace je také vhodné napsat svůj nesouhlas s vyřízením reklamace a upozornit prodávajícího na možnost vypracování znaleckého posudku. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele má právo od smlouvy odstoupit a požadovat úhradu znalečného.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Bialoňi,
velmi nás mrzí tato situace, za kterou se omlouváme. Na základě Vašeho upozornění došlo vedením centrálního servisu k opětovnému prověření stavu reklamace. První 3 reklamace byly vyřešeny v rámci záruční opravy. Poslední reklamace nemá bohužel s předešlými nic společného. Dle vyjádření byla čtyřkolka zakoupena v roce 2017 a záruční doba pro životnost (kapacitu) baterie je 6 měsíců. Podvybité baterie můžou poškodit měnič a v tomto případě se to stalo. Proto se bohužel nejedná o záruční opravu a předložená cenová nabídka je oprávněná.
Pokud tedy souhlasíte, naši servisní technici Vám rádi čtyřkolku dle nabídky opraví. Jako omluvu za předešlé komplikace Vám poskytneme slevu na CN ve výši 20%.
V krátké době vás bude kontaktovat naše servisní oddělení, které s Vámi vše vyřeší k maximální spokojenosti. Ještě jednou se omlouváme za tuto komplikaci.
P.Chrudimský, Hecht Motors s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
zatím ještě jednám se servisním oddělením. Uvidím jak dopadne další vyjádření a pak zašlu informaci.
Dobrý den,
dne 5.9.19 byl zákazník kontaktován o možnosti vyzvednutí reklamovaného výrobku, následně došlo k jeho vyzvednutí. Tímto považujeme tuto záležitost za uzavřenou. P.Chrudimský, Hecht Motors s.r.o.
Doporučuji pokud nemusíte vyhnout se zakoupení výrobků této společnosti !!!
Dobrý den,
dne 5.9.19 byl zákazník kontaktován o možnosti vyzvednutí reklamovaného výrobku. Následně došlo k jeho vyzvednutí, kterému předcházelo vyzkoušení a potvrzení nezávadnosti. Tímto považujeme tuto záležitost za uzavřenou a děkujeme panu Bialoňovi za jeho postoj při řešení reklamace. P.Chrudimský, Hecht Motors s.r.o.
Vzhledem k vyřešení věci stížnost uzavíráme.