Společnost


iMedia 888 GmbH

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33826Společnost po zaslání žádosti o ukončení členství na seznamce nekomunikuje .

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2019, před 6 lety

Patrik Bálek

Znění stížnosti

Dobrý den,

zaregistroval jsem se na seznamce ThecasualLounge kterou provozuje firma iMedia888GmbH, Schlossstrasse 19 82031 Grunwald se sídlem v Německu. Zaplatil jsem VIP členství přes platební kartu.V dostatečném předstihu před koncem zaplaceného období, jsem zaslal ŽÁDOST O ZRUŠENÍ VIP ČLENSTVÍ dle návodu na seznamce ,jenž je nutná k zrušení registrace. Odpověděli mi,že je nutné žadost poslat v jiném znění s podisem , naskenovat a zaslat ve formátu jpg. Jelikož mi nefunguje tiskárna, napsal jsem ručně, vyfotil mobilem a v jpg odeslal. Už se nikdo neozval , VIP funguje dál a účet nelze zrušit. Sice je možné, že VIP bude fungovat do konce zaplaceného období, ale mám obavy, aby mi nestrhly z účtu peníze za další období.
Poraďte prosím, jak dále postupovat .


Produkt

ThecasualLounge iMedia888GmbH, Schlossstrasse 19 82031 Grunwald se sídlem v Německu.


Požadované řešení

Zrušení VIP a registrace na seznamce .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2019 11:30, před 6 lety

Jestliže spotřebitel vypověděl členství včas a ještě to doložil, není důvod pro to, aby došlo k jeho prodloužení. Vyzýváme proto společnost k tomu, aby ukončení členství potvrdila a zdržela se vymáhání dalších částek.

Pokud by získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, bezdůvodně by se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Společnost je proto vhodné vyzvat k vydání bezdůvodného obohacení.

Spotřebitel by se také mohl pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více informací o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2019 08:32, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.