Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3383Nedoručování předplatného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2014, před 11 lety

Pavlina Loch

Znění stížnosti

Dobrý den,

odebírám předplatné časopisu Týden od ledna 2014. Za tu dobu mi již nebylo doručeno 6 výtisků. Dle distributora je chyba na Vaší straně, dle telefonních hovorů s poštou v TAchově je chyba na straně distributora. Už nevím, kam se obrátit, tak to přeposílám Vám. Dle pošty v Tachově nemohou změnit jen tak adresu v systému, aby předplatné chodilo správně. Jakoukoliv změnou doručovatele jde Týden opět na špatnou adresu, protože to je ve vašem systému špatně. Přiznali mi, že výtisky opravdu dali do schránky Dlouhý Újezd 183 místo Dlouhý Újezd 185.

Prosím o nápravu

děkuji
s pozdravem
Pavlína Loch


Požadované řešení

udělat si v tom pořádek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2014 11:30, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika. Zejména tedy žádat o uvedení správné adresy v systému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 16:04, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.