Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
odebírám předplatné časopisu Týden od ledna 2014. Za tu dobu mi již nebylo doručeno 6 výtisků. Dle distributora je chyba na Vaší straně, dle telefonních hovorů s poštou v TAchově je chyba na straně distributora. Už nevím, kam se obrátit, tak to přeposílám Vám. Dle pošty v Tachově nemohou změnit jen tak adresu v systému, aby předplatné chodilo správně. Jakoukoliv změnou doručovatele jde Týden opět na špatnou adresu, protože to je ve vašem systému špatně. Přiznali mi, že výtisky opravdu dali do schránky Dlouhý Újezd 183 místo Dlouhý Újezd 185.
Prosím o nápravu
děkuji
s pozdravem
Pavlína Loch
udělat si v tom pořádek
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme službu reklamovat písemně a zároveň žádat náhradu škody nedoručených časopisů. Pošta je ale zavázána i vůči vydavatelství časopisu, kterému jej distribuuje, tudíž doporučujeme i písemně žádat nápravu vůči vydavateli periodika. Zejména tedy žádat o uvedení správné adresy v systému.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.