Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#33832Opakovaně neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2019, před 6 lety

Aleš Zabloudil

Znění stížnosti

9.1.2019 jsem si zakoupil herní notebook MSI v hodnotě cca 21OOO. Ze začátku fungoval bez problému, ale zhruba po dvou týdnech se začal zpomalovat, následovala modrá smrt a skončilo to nefunkčností celého OS. Odhadoval jsem to na vadný disk. První reklamace byla ukončena přesně na konci zákonně lhůty se závěrem, že byl pouze přeinstalovaný OS a reklamace se neuznává. Po pár dnech se objevily naprosto stejné problémy. Další reklamace se stejným popisem problémů již byla uznána a vyřešená výměnou HDD. Po nějaké době se začalo dít opět to stejné a obchodník mi nabídl řešení formou výměny za nové zařízení. Nový notebook fungoval několik týdnů, ale opět začaly problémy nasvědčující závadě na disku. Abych předešel stejnému scénáři jako poprvé, tak jsem přeinstaloval OS a provedl diagnostiku disku, kde se objevily problémy. Dnes jsem byl informován o nenalezení závady a zamítnutí reklamace s přeinstalováním OS. Notebook byl hned při prvním použití velmi pomalý a po hodině naskočila chyba disku a její následná oprava. Notebook jsem koupil před necelými 7 měsíci, ale většinu času byl v centrálním autorizovaném servisu MSI, se kterým mám velmi špatné zkušenosti. Obratem jsem kontaktoval ombudsmana kasa.cz a informoval ho o opakovaných problémech s reklamacemi. Oznámil mi, že závadu nemohou posoudit jinde než v autorizovaném servisu v Polsku, kde podle mých zkušeností řeší každý druhý problém přeinstalováním OS nebo si zaplatit odbornou expertízu. První odbytou reklamaci jsem přešel mávnutí ruky, ale mít 4x závadu během půl roku je příliš. Do dneška jsem trpělivě a s klidem řešil každou reklamaci, ale po půl roce pravidelných reklamací nemám fungující notebook, peníze a vzhledem ke zkušenostem s úrovní servisu MSI ani vyhlídku vyřešení problému v blízké době.


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2019 10:25, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2019 16:39, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.